مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، با اشاره به رونمایی سامانه‌های شفافیت در وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: این اقدام موثر وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی مصداق واقعی مبارزه با فساد است.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱ 14 September 2020
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، با اشاره به رونمایی سامانه‌های شفافیت در وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: این اقدام موثر وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی مصداق واقعی مبارزه با فساد است.
شفافیت از ارکان افزایش اعتماد عمومی است/ خدمت رسانی شفاف و غیر حضوری از طریق سامانه‌های جامع وهوشمند
به گزارش تابناک همدان، احمد توصیفیان ایجاد شفاف سازی در وزارت کار را در راستای تحقق مقام عالی وزارت در روز رای اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر پایبندی به گام دوم انقلاب مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شفاف سازی و مبارزه با فساد در وزارت تعاون، کار و زیر مجموعه‌های آن برشمرد و افزود: این گونه اقدامات، زمینه دلگرمی مردم به نظام و امیدواری آنان به حل مشکلات کشور توسط دولتمردان متعهد و دلسوز را فراهم می‌کند.

توصیفیان اظهار داشت: مقام عالی وزارت پیشگام شفاف سازی و مبارزه با فساد در همه مظاهر آن شده‌اند چرا که همواره معتقد به اصل امانت داری در مسئولیت‌ها و پاسخگویی شفاف و صریح به مردم بوده اند بنابراین این مهم همواره رویکرد خدمت رسانی در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز ادارات زیر مجموعه وزارت متبوع در استان همدان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان به دریافت اطلاعات درخصوص عملکرد این مجموعه در حوزه‌های مختلف می‌توانند به سامانه یاد شده به آدرس https://shafaf.mcls.gov.ir مراجعه کنند، افزود: با مراجعه به این سامانه می‌توان اطلاعاتی همچون اسامی اعضای هیات مدیره تابعه وزارت تعاون، رتبه بندی و سطح بندی شرکت‌های زیرمجموعه شستا، تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، لیست دریافت کندگان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و تسهیلات بالای ۵۰ میلیون ریالی مشاغل خانگی، تسهیلات کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و سامانه‌های دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه همچون بهزیستی، صندوق‌ها و بانک‌ها و ... را مشاهده کنند.

وی درادامه گفت: راه اندازی ۳۲ سامانه شفافیت شامل ۱۰ سامانه ستادی، ۱۸ سامانه مربوط به شستا و چهار سامانه در بخش‌های دیگر را از اقدامات انجام شده در حوزه شفافیت بیشتر با مردم دانست و درخصوص اقدامات اداره کل تعاون استان در این خصوص گفت: راه اندازی کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، انجام بازرسی سلامت اداری، انجام مزایده‌ها و مناقصات تنها از طریق سامانه شفاف سازی در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و مشاغل خانگی و اشتغال فراگیر و اعلام در سایت اداره کل به صورت ماهانه، از جمله اقدامات انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار