کد خبر: ۸۹۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 11 September 2020

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: متاسفانه مجلس‌های متعدد به رسالت و وظیفه اصلی‌شان که نظارت است، عمل نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد که برای رای‌دادن در مسجد الغدیر اهواز حضور یافته بود، با اشاره به حضور مردم در ساعت‌های اولیه زمان انتخابات به پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: همانطور که انسان باید تلاش کند نماز خود را اول وقت بخواند، باید تلاش کند تمام اعمالی که برای خداوند متعال است را هم اول وقت انجام دهد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: هر کسی که می‌خواهد به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند، طبیعتا اگر پشتوانه مردمی قوی‌تری داشته باشد، بهتر می‌تواند کار انجام دهد. ما مردم نیز باید توجه کنیم، اولا به چه شخصی رای دهیم؛ این فرد باید تمام شاخصه‌های انقلاب را در خود جمع کرده باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری باید عصاره خوبی‌های یک امت و مردم باشد. پس باید به عصاره خوبی‌ها رای دهیم.

امام جمعه اهواز گفت: همچنین وقتی فردی عصاره تمام خوبی‌ها شد، این توان را دارد که ان‌شاءالله در رفع مشکلات مردم و همچنین وضع قوانین و نظارت به ویژه این‌که نظارت یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی است، کار کند. البته با کمال تاسف مجلس‌های متعدد به این رسالت و وظیفه اصلی‌شان عمل نکرده‌اند.

وی افزود: در استان خوزستان مشکلات متعددی را شاهد هستیم، به این دلیل که برخی نمایندگان به جای این‌که به دنبال رفع مشکلات مردم و نظارت دقیق باشند، به این موضوع توجه نداشته‌اند، در حالی‌که این رسالت اولیه نمایندگان مجلس است که باید به این مهم توجه داشته باشند.

موسوی‌فرد عنوان کرد: از تشکیل مجلس یازدهم مدت زمان زیادی نمی‌گذرد و تقاضای من این است که نمایندگان حتما در بُعد وظیفه خود به خوبی عمل کنند و به رسالت نظارتی خود دقت داشته باشند. اگر این‌گونه باشد، کمتر شاهد مشکلات خواهیم بود.

وی گفت: امیدوارم یکی از این دو کاندیدای حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه، مطابق مصلحت خداوند متعال انتخاب شود و پس از انتخاب نیز به تکلیف خود عمل کند. در این حوزه سه نماینده داریم که در کنار هم می‌توانند تعامل داشته باشند و ان‌شاءالله بتوانند مشکلات عدیده این استان را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار