یادداشت ارسالی مخاطبان
آقای استاندار : در اینکه بهزیستی استان و شهرستان ها نیاز به نیروهای جهادی و کاربلد و دلسوز دارد شکی نیست و این همت شما را می طلبد!
کد خبر: ۸۹۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 09 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بهرام پارسا از مخاطبان تایناک طی یادداشتی نوشت : جناب استاندار و جناب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نزدیک به شش ماه است با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم آن هم در استانی که وضعیت چندان مناسبی از نظر توسعه و زیرساخت ها ندارد !
در این استان نزدیک به ۱۸ هزار معلول زندگی می کنند . معلولانی که با این وضعیت کرونایی توان خرید نان شب خود را ندارند. معلولانی که با این وضعیت بد اقتصادی و این وضعیت کرونایی هشت آنها گرو نه انهاست.
جناب استاندار معلولین ضایعه نخاعی را می شناسم که در بدترین شرایط و در این وضعیت بد اقتصادی و کرونایی از خرید پوشک خود وا مانده اند. معلولین را می شناسم که در بدترین شرایط در اتاق های تنگ و تاریک که از نظر بهداشتی و فیزیکی و نور در شرایط بسیار بدی قرار دارند ، زندگی می کنند.
جناب استاندار تعداد زیادی معلول هستند که بر اثر نداری و فقر در استان ما قید ازدواج را زده اند و بعضی از آنها هم به همین دلایل از تحصیل بازمانده اند.
جناب استاندار آیا مسئولین بهزیستی استان ما و شهرستان های ما نیروهای بسیج و سپاه و نیروهای مردمی را نمی‌بینند و ندیده‌اند که بساط همدلی و سفره مهربانی را راه انداخته اند تا در این شرایط بد اقتصادی و کرونایی به یاری همدیگر بشتابند .
جناب استاندار در بهزیستی استان و شهرستان های ما چه می گذرد ؟
جناب استاندار هدف از عرایض بالا این بود که با توجه به تمدید سال مالی در ادارات و نهادها در دو مرحله و مهلت های زیادی که داده شد متاسفانه بالاتر از ۶۰۰ میلیون از بودجه جاری بهزیستی که می توانست صرف امور بهداشتی و آموزشی و رفاهی و معلولین بشود با ناکارآمدی مسئولین بهزیستی استان و شهرستانها به خزانه برگشت داده شد  و آیا در این وضعيت سزاست؟و این چه میتواند باشد جز ناکارآمدی مدیران ؟
به عنوان یک شهروند معلول از شما تمنا می کنم که تمام تلاش خود را برای برگشت این پول از خزانه به بهزیستی و هزینه کرد آن در امور معلولین با نظارت خودتان بنمایید.
آقای کلانتری حتما در مورد مرکز سالمندان سروک و مبتلا شدن همه سالمندان به ویروس و کرونا شنیده اید و شما دلیل این اتفاق را در چه می دانید؟ جز در اینکه مدیران بهزیستی استان دلسوز و کاربلد و پای کار نیستند؟ 
در اینکه بهزیستی استان و شهرستان ها نیاز به نیروهای جهادی و کاربلد و دلسوز دارد شکی نیست و این همت شما را می طلبد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار