نفرات برتر طرح رکوردگیری هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از ورزشکاران رشته لیفت در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان مشخص شدند.
کد خبر: ۸۹۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 06 September 2020

به گزارش تابناک قم، حرکت لیفت یکی از حرکات رایج در رشته بدن‌سازی است و هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با دعوت از تمام مربیان و ورزشکاران در طرح استعدادیابی ورزش‌های قدرتی استان قم برای حرکت لیفت، برترین‌های لیفت نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان را معرفی کرد.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با قدردانی از مربیان و ورزشکاران شرکت کننده در این طرح استعدادیابی، از اجرای این طرح در بخش پاورلیفتینگ خانه بدن‌سازی قم خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت رعایت نکات بهداشتی، امکان حضور علاقمندان به ورزش‌های قدرتی در سالن مسابقه نبود و از طریق صفحه اینستاگرام هیات به نشانی qombbfir این رویداد به شکل زنده پخش شد.

سعید آمده با تاکید بر اینکه روزهای خوبی را برای پاورلیفتینگ قم متصور هستیم، ابراز کرد: افتتاح خانه بدن‌سازی به صورت رسمی بعد از خروج استان قم از وضعیت قرمز کرونایی انجام خواهد شد، ولی این خانه به شکل غیر رسمی از اول شهریور ماه به روی عموم بازگشایی شده و علاقمندان در هر دو بخش بانوان و آقایان می‌توانند برای ثبت‌نام و ورزش در این خانه اقدام کنند.

وی در پایان اظهار کرد: پاداش برترین‌های این مسابقات حکم ثبت رکورد به تمام شرکت کنندگان همراه با یک قطعه مدال طلا بود که در خانه بدن‌سازی مجموعه ورزشی میثم به برترین‌ها اهدا شد.

رده سنی نوجوانان:

نفر اول: ابوالفضل سماواتی‌فر

نفر دوم: علی بیگدلو

نفر سوم:  علی‌اصغر خاوری

رده سنی جوانان:

نفر اول : محمدمهدی آقا ملایی   

نفر دوم: محمدرضا محمدبیگی

نفر سوم: محمدحسن محمدی

رده سنی بزرگسالان:

نفر اول: حسن عباسی

نفر دوم: علی رستمی

نفر سوم: سعید اشرفی

رده سنی پیشکسوتان (الف):

نفر اول: فردین رحیمی

رده سنی پیشکسوتان (ب):

نفر اول: علی‌اکبر غفاری

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار