سؤال آنتی‌فمنیسم نیست بلکه تلنگری‌ست تا زنان از خود بپرسند مثلاً چرا حتی در شورایعالی نظام پزشکی و‌ یا مجمع نظام پزشکی بانوان اینهمه کم تعداد است؟ با وجو اینکه اکثریت متخصصین طرحی را زنان تشکیل می‌دهند!
کد خبر: ۸۹۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲ 06 September 2020

در هر انتخاباتی یک سؤال تکراری همیشه وجود دارد ، چرا زن‌ها کم تعداد انتخاب می‌شوند؟! به‌ واقع این سؤال را درست نمی‌پرسیم بدین شکل که چرا ۵۰٪ رأی دهنده‌ها فقط به همجنس خودشان رأی نمی‌دهند؟

این سؤال دقیق‌تر که پرسیده شود اینطور است؛ در جامعه همواره بر سر زبانهاست خیلی از مردان به زنان خیانت می‌کنند!! اما کسی نمی‌پرسد این خیانت با کمک چه کسی انجام می‌شود؟

به عنوان مثال در صنف پزشکی این معضل وجود دارد اگر به بیمارستانها مراجعه کنید می‌بینید که غالب پزشکان و کادر درمانی را زنان تشکیل می دهند ، امروز در برخی بیمارستانهای ما پزشک مرد حتی وجود ندارد اما وقت انتخابات که می‌شود همین مردها ! را زنان انتخاب می‌کنند، چرا این سؤال هرگز پرسیده نمی‌شود. چرا زنها در رأی‌گیری به مردان رأی می‌دهند؟

این هم تقصیر مردان است؟ این سؤال آنتی‌فمنیسم نیست بلکه تلنگری‌ست تا زنان از خود بپرسند مثلاً چرا حتی در شورایعالی نظام پزشکی و‌ یا مجمع نظام پزشکی بانوان اینهمه کم تعداد است؟ با وجو اینکه اکثریت متخصصین طرحی را زنان تشکیل می‌دهند!

زمانیکه بانوان می‌توانند ، در روستاهای ابرکوه باشند، اما نمی‌توانند نماینده صنف بشوند؟ اگر بحث مشغله و بچه‌داری و هزار معذوریت دیگر است در تبعید به ابرکوه این معاذیر نیست؟

باید فکر کنیم چرا زنان به کاندیدای زن رأی نمی‌دهند. ريشه حل مسأله در مردان نيست. زنان را هميشه زنان شكست ميدهند...

مافى از شكل رسيدگى به امور زنان انتقاد كرد/چرا زنان به کاندیدای زن رأی نمی‌دهند
انتهای‌پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار