عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر مزایای بازدیدهای نظارتی نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی نیز چنین اقدامی مشابه نمایندگان مجلس آغاز کرده و از پشت میزهای خود بلند شوند و مسائل مردم را از نزدیک دیده و بشنوند.
کد خبر: ۸۹۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 03 September 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محسن علیزاده با اشاره به ابعاد نظارت میدانی نمایندگان از مناطق مختلف کشور، گفت: نمایندگان در جایگاه خدمتگزاری مردم قرار داشته و از میان آنها انتخاب شده اند تا مطالباتشان را از مسئولان پیگیری کنند.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه وقتی به صورت رو در رو با مردم مواجه می شویم، مشکلات آنها به سرعت به گوش مسئولان می رسد، عنوان کرد: اینگونه مردم احساس آرامش می کنند و به مجلسی که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید انتظارات آنها را به خصوص در حوزه معیشتی برآورده کند، امیدوار می شوند.

وی افزود: انتظار داریم مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی نیز چنین اقدامی مشابه نمایندگان مجلس آغاز کرده و از پشت میزهای خود بلند شوند و مسائل مردم را از نزدیک دیده و بشنوند.

علیزاده درباره مزایای نظارت میدانی نمایندگان ابراز داشت: این بازدیدها باعث شناسایی قوانین زائد می شود و خلاءهای قانونی را نیز مشخص می کند و نمایندگان می توانند پس از این نظارت ها، طرح ها و لوایح را با دقت بیشتری بررسی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین بازدیدهای نظارتی منجر به راستی آزمایی آمار ارائه شده در حوزه های مختلف از سوی مسئولان اجرایی کشور خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار