استاندار اصفهان گفت: بازرسی‌ها برای پیشگیری از بیماری کرونا باید در سه روز تعطیلات پیش‌رو نیز با تشکیل کمیته نظارت متشکل از دادستان، فرماندار، رییس شبکه بهداشت و فرمانده انتظامی هر شهرستان استمرار پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹ 27 August 2020

عباس رضایی در چهل و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به زحمات کادر درمان افزود: بطور قطع اجر اخروی سنگرداران خط مقدم جبهه سلامت بسیار بالاست اما لازم است مسوولان نیز اقدامات لازم را برای رفع مشکلات اقتصادی و رفاهی این قشر انجام دهند.
وی تصریح کرد: همچنین بجاست که نمایندگان مجلس بویژه نمایندگان استان نیز در باره ضرورت افزایش پرداختی‌ها به کادر بهداشت و درمان پیگیری لازم را داشته باشند.
رضایی همچنین با اشاره به ضرورت تامین پلاسمای مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: در تعطیلات عاشورا و تاسوعا اگر به جای اهدای خون، اهدای پلاسمای افراد واجد شرایط در دستور کار قرار گیرد، اقدام شایسته‌ای است.
وی برای کاهش تجمع و احتمال ابتلای مردم به کرونا توصیه کرد که اهدای خون به روزهای بعد از تاسوعا و عاشورا موکول شود.
رییس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در عین حال تصریح کرد: البته در این اثنا لازم است که نیازهای خونی دانشگاه علوم پزشکی نیز مطمح نظز قرار بگیرد.
استاندار اصفهان همچنین ایجاد محدودیت‌ در برخی شهرستان‌های استان بر حسب صلاحدید فرمانداران برای جلوگیری از ورود افراد غیربومی به منطقه را خواستار شد.
رضایی همچنین با  تشکر از اظهارات اخیر نماینده ولی فقیه  و امام جمعه اصفهان و پاسخ مستدل وی به برخی شُبهات تاکید کرد: صدا و سیما و فضای مجازی کلیپ این سخنان را بطور مکرر منتشر کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار