صبح امروز پنجشنبه، یک دستگاه خودرو سواری (پژو ۴۰۵) در بندر پل به داخل دریا سقوط کرد که با همکاری ملوانان شناورهای حاضر در اسکله، سرنشینان خودرو نجات یافتند.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 27 August 2020

لندینگ کرافت مقصر سقوط ۴۰۵ به دریا؛« در تحقیقات اولیه مشخص شد ، شناور لندینگ کرافت علی -۹، مقصر حادثه سقوط خودرو (۴۰۵) است اما تحقیقات تکمیلی در این زمینه توسط کارشناسان ادامه دارد».

افشین شیری مدیر بنادر لافت و پل منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب به صبح ساحل گفت: شناور با گنجایش ۲۰ خودرو، در حین بارگیری از اسکله جدا شده و خودرو ۴۰۵ درون دریا سقوط کرده است.وی افزود: در زمان حادثه چرخ های جلو خودرو بر روی ورودی لندینگ کرافت ، تایر عقب بر روی اسکله‌ بوده است . شیری با اشاره به نجات سرنشینان ادامه داد: در همان لحظه وقوع حادثه، ملوانان حاضر به کمک سرنشینان رفتند ، خوشبختانه شیشه های خودرو پایین بود بود و همگی سالم نجات یافتند.
وی از انتقال زن ۴۴ ساله به دلیل بیماری زمینه ای آسم ، به مرکز درمانی گفت: در بین سرنشینان خودرو که اعضای یک خانواده بودند زن ۴۴ ساله با سابقه بیماری زمینه ای آسم که دچار شوکه بودند با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی وی رضایت بخش است.
مدیر بنادر لافت و پل منطقه آزاد قشم این را هم افزود که حال عمومی سرنشینان به خصوص دو کودک (دختر۲و نیم و پسر یک و نیم ساله) خودرو خوب است.همچنین در ساعت حدود ۱۴ ،خودرو با کمک جرثقیل از آب بیرون کشیده شد.
گفتنی است این خانواده ۶ نفره اهل کهنوج ساکن بندرعباس، برای تفریح عازم قشم بودند .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار