باید کار را به کاردان سپرد:
به گزارش تابناک سمنان: اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش را نباید سیاسی کرد، گفت: ورزش مادامی که سیاسی باشد پیشرفت نمی‌کند لذا باید آن را دست افراد اهل سپرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 27 August 2020

مفهوم رونق تولید باید در مسیر اشتغال دنبال شود

اردشیر مطهری صبح پنج شنبه در آئین افتتاح یک طرح ورزشی در گرمسار به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه ورزش را نباید سیاسی کرد، تاکید داشت: اگر ورزش را سیاسی کنیم در آن توسعه‌ای نخواهیم دید زیرا امور به دست نا اهلان می‌افتد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه اگر ورزش دست اهل خود باشد می‌توانیم شاهد رشد در آن باشیم، بیان کرد: معتقدیم که اگر ورزش در دست اهل آن نباشد هر آنچه اعتبارات، امکانات و تجهیزات هم داشته باشیم نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم و از دست‌مان می‌رود.

اردشیر مطهری با بیان اینکه ورزش و امکانات آن باید به دست افراد متخصص و اهل فن باشد نه انسان‌های سیاسی، افزود: معنایی ندارد که مدیر یک مجموعه و هیئت ورزشی معاون فرماندار، معاون ورزش و جوانان، رئیس حراست ادارات، نمایندگان مجلس و… باشند لذا این امر سبب می‌شود تا ورزش توسعه نیابد.

مطهری با بیان اینکه نگاه ورزش و جوانان باید به حوزه ورزش تخصصی باشد، بیان کرد: اگر ورزش را از دست افراد نا اهل و سیاسی‌ها در بیاوریم موفق خواهیم شد.

وی در دومین بخش از سخنان خود، افزود: یکی از مطالباتی که مردم گرمسار دارند، سالن تیراندازی است که این پروژه پیشرفت خوب فیزیکی دارد اما تکمیل آن نیازمند پیگیری‌هایی در مرکز استان و مرکز کشور است که امیدواریم این موضوع به زودی به اتمام برسد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه زمین چمن گرمسار و همچنین مجموعه اداره جدید ورزش و جوانان این شهرستان در زمره دیگر پروژه‌هایی است که می‌بایست نگاه ویژه‌ای در سطح استانی و کشوری به آن داشته باشیم تا جوانان ما بتوانند از آن بهره بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار