سرمربی سویا پس از فتح لیگ اروپا اعلام کرد این قهرمانی برای همه کسانی است که سویا را دوست دارند.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 22 August 2020

 

لوپتگی: این قهرمانی برای همه سویایی ها است

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، و به نقل از آس، سویا جمعه شب با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل اینتر توانست برای ششمین بار فاتح لیگ اروپا شود. یولن لوپتگی هم برای نخستین بار یک عنوان باشگاهی به دست آورد. سرمربی سویا پس از بازی گفت: ما خیلی تلاش کردیم، در سه بازی اخیرمان سه پنالتی به ضررمان گرفته شد، این تیم هیچ وقت ناامید نمی شود و من خیلی خوشحالم. بیست و دوم آگوست است و تمام کسانی که در اینجا حضور داشتند تنها به کمک کردن به ما فکر می کردند. حالا ما قهرمان هستیم.

سرمربی اسپانیایی در ادامه اظهار کرد: تنها با تلاش می توانید قهرمان شوید. ما شایسته پیروزی بودیم و خوشحال هستیم. سویا باشگاه فوق العاده ای است و امیداورم که هواداران این قهرمانی را جشن بگیرند. این جام متعلق به آن ها است، متعلق به پوئرتا و همه کسانی است که ما را دوست دارند. 

لوپتگی درباره احساس خود گفت: خیلی خوشحالم و نسبت به بازیکنانم احساس غرور می کنم. همه با هم توانستند این افتخار را به دست آورند. به خاطر سویایی ها خیلی خوشحالم. 

سرمربی سویا در مورد بازی اظهار کرد: ما تیمی هستیم که ریسک را می پذیریم و می دانستیم که در مقابلمان بهترین زوج خط حمله را داریم. انتظار چنین پنالتی زود هنگامی را نداشتیم. با این حال در نهایت ما برنده بازی شدیم. تنها روش، خوب بازی کردن و باور داشتن بود. برای هواداران فوتبال بازی زیبایی بود نه تنها برای طرفداران اینتر و سویا. 

سرمربی اسپانیایی در رابطه با لحظات سخت گفت: زمانی که یک سرمربی پیروز می شود خوشحال است. تمام مربیان برای رسیدن به اهداف تلاش می کنند. ما در تیم ملی دو سال فوق العاده داشتیم و در رئال مادرید زمان کم بود. من شانس مربیگری در این تیم را داشتم.

منبع : ایسنا 

برچسب ها: سویا ، قهرمان ، اروپا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار