استاندار قزوین : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این ایام ۴۵۷ طرح عمرانی،خدماتی،اقتصادی و فرهنگی در استان با ۸۶۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 20 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک قزوین ، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، ضمن تکریم شهیدان رجایی و باهنر افزود: به مناسبت هفته دولت طی روزهای آینده میزبان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه خواهیم بود که بدون شک آثار و برکات خوبی را برای تسریع در اجرا و تکمیل طرح های بزرگ عمرانی استان خواهد داشت.

استاندار قزوین در ادامه با  تبریک روز خبرنگار و تشکر از تلاش رسانه ها  گفت: رسانه رابط بین حکومت و  مردم است و حضور به موقع و دقیق خبرنگاران در بزنگاه های حساس  از ویژگی های بسیار خوب این تلاشگران اشت . همچنین امانت داری و رعایت حقوق مردم از وظایف خبرنگاران است . 

وی همچنین ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزا داری سید و سالار شهیدان گفت : رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در مراسم عزا داری مصداق بارز جرم است و باید همه عزیزان به ویژه اعضای هیئات آن را رعایت کنند. که انشالله با حضور و اطلاع رسانی خبرنگاران کمترین تلفات را در این ایام خواهیم داشت .

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنکور در سراسر کشور از جمله استان قزوین،گفت:کنکور با رعایت تمام پروتکل ها برگزار شد.

استاندار قزوین در بخش دیگری از  صحبت های خود به ناکامی آمریکا در تصویب قطعنامه برای تحریم تسلیحاتی کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاق پس از تشکیل سازمان ملل متحد یک رخداد نادر بوده که کل کشورهای عضو شورای امنیت به جز یک کشور کوچک جزیره ای پیشنهاد قطعنامه را نپذیرفته و مخالف آمریکا رای دادند. وی همچنین ادامه داد جمهوری اسلامی یک بار در برجام پوزه آمریکا را به خاک مالید و حالا هم این گونه .

 

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به توافقنامه ننگین صلح بین رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی،گفت: تلاش های اسرائیل برای همکاری و برقراری رابطه با رژیم های مرتجع در منطقه با هدف اجماع علیه منافع جمهوری اسلامی ایران است اما دشمنان باید بدانند اقتدار ایران با این قبیل کارهاخدشه ناپذیر است.

جمالی پور گفت: اتفاقات افتاده در عرصه دیپلماسی در دولت یازدهم و دوازدهم که متاثر از هدایت های مقام معظم رهبری بود نشان از کارکرد قدرتمند تیم وزرات خارجه و دولت جمهوری اسلامی ایران داشت و موجب بی اعتباری بیشتر آمریکا در محافل بین المللی و مجامع جهانی شد.

وی در ادامه با اشاره ضرورت وحدت و انسجام در جامعه برای خنثی کردن توطئه های دشمنان،خاطرنشان کرد: دعواهای سیاسی نباید موجب شود تا منافع ملی تحت شعاع قرار بگیرد چرا که این کار ظلم به نظام و مردم و شهداست.

وی تصریح کرد: کشور ما دارای سرمایه انسانی و خدادادی غنی است و با استفاده مناسب از این منابع  در سایه حمایت از یکدیگر و انسجام و وحدت می توانیم مشکلات را حل کنیم.

جمالی پور افزود: اختلافات بین مسوولان مایه خوشحالی  دشمن بوده اما انسجام و وحدت ما مایه خفت و خواری دشمنان است.

استاندار قزوین همچنین گفت: با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمان های امام و شهدا مسوولان در استان قزوین در چارچوب وحدت و انسجام گام برداشته اند و چندصدایی در استان وجود ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص گزینش مدیران و توجه به شایسته سالاری، گفت: پس از آمدنم به قزوین با مسایل مختلفی همچون حوادث آبان ماه، موضوع انتخابات و سپس بحران کرونا روبرو شدیم و در حال حاضر نیز در اواخر کار دولت قرار داریم و فرصتی برای توجه به تغییرات مدیریتی پیش نیامد اما به شایسته سالاری در انتخاب مدیران و گزینش مدیران متعهد، متخصص و ریسک پذیر تاکید و باور دارم.

استاندار قزوین با بیان یک مدیر در شرایط فعلی کشور باید ریسک پذیر باشد، خاطرنشان کرد: از همه مدیرانی که برای مردم و در جهت خدمت رسانی بهتر ریسک کنند حمایت خواهیم کرد و این را برای خود یک تکلیف شرعی می دانم.

جمالی پور اظهار داشت: از وقتی بنده مسئولیت استانداری را به عهده گرفته ام حتی یک واحد صنعتی هم تعطیل نشده .

وی به برخی گمانه زنی های رسانه ای در خصوص تغییرات مدیریتی اشاره کرد و گفت: این گمانه زنی ها حرفه ای و اخلاقی نبوده و به ضرر استان است و با توجه به‌ اواخر عمر دولت و برای عدم وقفه به خدمت رسانی به مردم هیچ تغییراتی در زمینه مدیریتی به جز جابه جایی مدیران بازنشسته و یا پست های خالی در استان نخواهیم داشت. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار