مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در افتتاح مرحله اول سرای اندیشه در مجتمع فرهنگی نور عنوان کرد: این مکان زیبایی که در منطقه نیروگاه طراحی و اجرا شده به مرور زمان محل گفتگوهای ناب در حوزه های مختلف فکری، اعتقادی و اندیشه ای قرار خواهد گرفت و محل رفت آمد فرهیختگان، دانشجویان، جوانان، دغدغه مندان و فضلا خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ 17 August 2020

به گزارش تابناک قم، مجتمع فرهنگی نور در واقع در محله نیروگاه، میزبان تعدادی از فعالین و نخبگان حوزوی، دانشگاهی و اصحاب رسانه بود تا در مکانی جدید به اسم «نوش اندیش» واقع در ساختمان مرکزی مجتمع گرد هم بیایند و مکانی جدید را افتتاح نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در افتتاح مرحله اول سرای اندیشه در مجتمع فرهنگی نور با بیان اینکه نوش اندیش اسم زیبایی است، عنوان کرد: این مکان زیبایی که در منطقه نیروگاه طراحی و اجرا شده به مرور زمان محل گفتگوهای ناب در حوزه های مختلف فکری، اعتقادی و اندیشه ای قرار خواهد گرفت و محل رفت آمد فرهیختگان، دانشجویان، جوانان، دغدغه مندان و فضلا خواهد شد.

عزت زمانی با بیان اینکه فکر و اندیشه پشت این کار است عنوان داشت: دلیل شکل گیری این مکان، ایجاد فضایی آرام بر اساس نگاه تحولی و فکر مبتنی بر تفکر امام جامعه است که بر اساس هویت جمعی و همراه امام جامعه شکل گرفته است و این نقطه آغاز، بر اساس یک افق بلند طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان زحمات آقای جلال منش مدیر مجتمع فرهنگی نور در این شرایط سخت و پیچیده از ایشان به خاطر زحماتشان در ایجاد این نقطه امید در منطقه نیروگاه تشکر کردند و برای تمامی کسانی که در این مجموعه فعالیت می کنند آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است «نوش اندیش» مکانی آرام جهت مطالعه و اندیشه‌ورزی، صرف نوشیدنی‌های گیاهی و دم نوش‌ها و همچنین فضایی جهت برگزاری نشست‌ها، دورهمی‌ها، جلسات و برنامه های فردی و گروهی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار