کد خبر: ۸۸۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 07 August 2020
 

تابناک/نماینده مردم رشت در خانه ملت: مهمترین اولویت‌ کشور در شرایط کنونی ارتقای بهره وری در روند اداره امور جامعه است وباید نیروهای متعهد و متخصص بکار گرفته شود.

 

ضرورت بکار گیری نیروهای کارآمدبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان ؛ سید علی آقازاده یکی از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه باگرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی گفت: با توجه به شرایط سخت تحریم ها ،اشتغالزایی و رونق اقتصاد وتوجه به معیشت مردم از مهمترین اولویت‌های کشور در شرایط کنونی ست که برای تحقق آن باید کارآمدی و بهره وری سرلوحه ی کار مسئولان برای اداره امورجامعه باشد.

  • وی با بیان اینکه تصدی های مدیریتی در کشورباید بدورلابی گری و باند بازی باشد افزود: برای خدمت صادقانه به مردم و کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی، نیروهای باانگیزه ، متعهد و متخصص به کار گرفته شود.
  • سردار آقازاده همچنین بر ضرورت پیگیری مشکلات صنفی و معیشتی اصحاب رسانه در مجلس تاکید کرد و گفت: پیگیری اصل شفافیت در روند کار مسئولان و نمایندگان مجلس اولویتی ست که همواره باید از سوی خبرنگاران دنبال شود.
  • این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اولویت‌های منافع ملی در مناسبات خارجی کشوراشاره و تصریح کرد: تعامل با مجموعه ی کشورهای دوست، با اصل توجه بر حفاظت و صیانت از منافع ملی ازآرمان‌های نظام اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار