کد خبر: ۸۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 07 August 2020
 

تابناک/بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در ۲ هفته گذشته رقابت های لیگ برتر با زدن شوت‌هایی از راه دور گل‌های زیبایی را به ثمر رسانده است.

روبرتو کارلوس ایران کیست؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد میری بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در چند بازی گذشته از جمله دیدار با استقلال تهران و سپاهان اصفهان از فاصله دور با شوت زنی به سمت دروازه این تیم‌ها گل‌های زیبایی به ثمر رسانده که اهالی فوتبال را به یاد روبرتو کارلوس انداخته است.  

به هر حال "میری" با سوپر گل هایش  برابر تیم‌های استقلال و سپاهان  نشان داده است که این گل‌ها تصادفی نیست و به طور حتم او روی زدن این گل‌ها تمرین کرده است که به این زیبایی برای تیم نساجی گلزنی می‌کند.  

فوتبالدوستان با تماشای شوت‌های از راه دور "میری" یاد  روبروتو کارلوس می‌افتند که این بازیکن برزیلی هم  شوت‌های سهمگین و محکمی به سمت دروازه حریفان می‌زد که هیچ دروازه بانی قادر به گرفتنش نبود.  

میری هافبک نساجی مازندران  با ۳۰ سال سن  متولد رشت است و سابقه بازی در تیم‌های فوتبال پارسه و سپیدرود رشت هم دارد و این بازیکن با گلزنی  برابر استقلال و سپاهان در فاصله حدود ۴۰ متری نشان داده است که یکی از شوت زن‌ترین هافبک‌های ایران است و به طور حتم گل‌های او به عنوان برترین گل‌های لیگ نوزدهم شناخته می‌شوند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار