رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان دستور افزایش اعتبارات شهرستان قشم را در تمام زمینه ها بر اساس شاخص های موجود صادر کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 03 September 2015
به گزارش تابناک - هرمزگان، صالح دریانورد در گفت وگو با ایرنا افزود: در این زمینه می توان به اعتبارات اختصاص یافته برای ماده 10 خشکسالی و ماده 12 مدیریت بحران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بخش یاد شده اعتباری اختصاص نیافته بود، گفت: امسال برای این حوزه 15 میلیارد ریال اعتبار مصوب و تاکنون دو میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

دریانورد ادامه داد: هم اینک طرح ها و برنامه های خوبی از محل اعتبارات اختصاص یافته برای این شهرستان در حال اجراست و با دستور استاندار این اعتبارات افزایش می یابد.

وی یادآوری کرد: به طور قطع اعتبارات منطقه آزاد قشم در تصویب و تخصیص اعتبارات شهرستانی در نظر گرفته نمی شود و در این زمینه بر اساس ضریب محرومیت و نیاز مردم منطقه برنامه ریزی صورت می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان اظهار کرد: منطقه آزاد قشم کل این جزیره و شهرستان را شامل نمی شود و بر این اساس اعتبارات شهرستان قشم بر اساس مولفه های تعریف شده، تخصیص می یابد.

به گفته وی سال گذشته 328 میلیارد و 40 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای شهرستان قشم ازتمام منابع، مصوب و از این میزان 212 میلیارد و 936 میلیون ریال تخصیص داده شد که از ابتدای سالجاری تاکنون مجموع اعتبارات مصوب این شهرستان به 265 میلیارد و 127 میلیون ریال رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار