با دستور رییس جمهور:
۱۴ طرح توزیع و انتقال نیروی برق در قالب پویش هر هفته الف – ب- ایران امروز پنجشنبه ۲۶ تیرماه با دستور رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس در هرمزگان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 16 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ استاندار هرمزگان روز پنجشنبه در این خصوص گفت: این طرح‌ها شامل هفت طرح توزیع و انتقال نیروی برق (۸۲ کیلومتر مدار، توسعه دو فیدر و سه پست با مجموعه ظرفیت ۲۰۵ مگاولت آمپر) است که با هزینه سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

فریدون همتی از جمله مزایای اجرای این طرح‌ها را افزایش ظرفیت شبکه، بهبود ولتاژ و پایداری شبکه انتقال، تامین برق صنایع و واحدهای خدماتی و تولیدی خرد منطقه و کاهش بار پست‌های فوق توزیع ناحیه عنوان کرد.

۱۴ طرح توزیع و انتقال نیروی برق در هرمزگان به بهره برداری رسید

وی خاطرنشان کرد: امروز در ادامه طرح های افتتاحی وزارت نیرو، هفت پروژه توزیع شبکه فشار ضعیف استان نیز شامل ۲۰۷ هزار متر شبکه فشار ضعیف، ۳۶ هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۳۴۵ دستگاه پست هوایی و ۵۵ دستگاه پست زمینی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: کاهش تلفات انرژی و افزایش قابلیت اطمینان با استفاده از تجهیزات نوین ، افزایش ایمنی و پایداری شبکه و درنتیجه رضایتمندی مردم و مشترکین از خدمات برق از مهمترین تاثیرهای اجرای این پروژه ها در هرمزگان است.

امروز ۲۶ تیرماه و در قالب پویش هر هفته- الف - ب ایران ۲۷ هزار میلیارد ریال طرح آب و برق با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار