معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری با مشارکت بیش از دو میلیون ۵۹۸ هزار و ۴۰ دانش آموز و فرهنگی در کشور برگزار شد و 7 رتبه برتر به هرمزگان رسید.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 19 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد مهرانی با بیان اینکه نتایج نهایی بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری اعلام شد، افزود: بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری با با شعار" آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟" بر گزار شد و بیش از 150 هزار دانش آموز و فرهنگیان هرمزگان در مرحله اول مشارکت کردند.
وی افزود: از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه استان، بیش از 100 اثر برگزیده از مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
مهرانی ادامه داد: در مرحله کشوری بیش از پنج هزار دانش آموز و فرهنگی حضور داشتند که استان هرمزگان توانست هفت رتبه دوم این مسابقات را از آن خود کند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن قدردانی از تمام فرهنگیان و دانش آموزان که در این جشنواره مشارکت کردند، گفت: احسان عباسلو با فیلم کوتاه از شهرستان حاجی آباد، احمد محمودی با سرود محلی از بندر لنگه، خدیجه عباسی با سرود تلفیقی از بشاگرد، عالمه هاشم پور در سرود تلفیقی از بشاگرد، زهرا ترکی زاده با سرود تلفیقی از بشاگرد، معصومه محمد پور با سرود محلی از بندر لنگه و اعظم تارمیغ با سرود محلی از بندرلنگه توانستند رتبه دوم این رشته ها را به خود اختصاص دهند و برای استان افتخار کسب کنند.
مهرانی اضافه کرد: در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد، پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح شد و بیش از دو میلیون ۵۹۸ هزار و ۴۰ دانش آموز و فرهنگی در کشور در۲۰رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار