مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: با افزایش مصرف برق در هفته گذشته، وضعیت مصرف برق استان در مرحله هشدار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 18 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ هاجر عبدی اظهار کرد: با افزایش دما در استان اوج مصرف برق در این هفته به 2 هزارو 314 مگاوات رسید. درحال حاضر نیز تمام تمهیدات لازم برای این موضوع سنجیده شده، اما این موضوع به میزان همکاری مشترکین بستگی دارد. اگر شهروندان در ساعات اوج مصرف یعنی از ساعت 13 تا 17 همراهی کنند، قطعا برای تامین برق به مشکل برنخواهیم خورد.

مصرف برق هرمزگان در وضعیت هشدار قرار گرفت

وی تأکید کرد: توصیه می‌کنیم شهروندان از کولرهای اضافه استفاده نکنند و زمان استفاده از سایر لوازم پرمصرف را به ساعات دیگر موکول کنند.

عبدی بیان کرد: در سال گذشته اوج مصرف در تاریخ 16 مرداد به میزان 2 هزارو 228 مگاوات به ثبت رسید که با توجه به درپیش بودن مرداد ماه و تداوم موج گرما پیش بینی می شود مصرف برق افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: در حال حاضر متوسط مصرف برق هرمزگان 3 درصد بیشتر از متوسط کشور است که در صورت ادامه این روند ناچار به اعمال خاموشی در برخی نقاط استان خواهیم بود.

عبدی اضافه کرد: استان هرمزگان دارای 711 هزار مشترک است، که عمده آن را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در گرم ترین روزهای فصل تابستان قرار داریم ،اگر شهروندان همراهی نکنند این میزان مصرف افزایش پیدا خواهد کرد.

عبدی، همکاری مردم با سیاست‌های اصلاح الگوی مصرف برق به ویژه مدیریت مصرف در ساعات اوج بار، برای تأمین برق مطمئن و پایدار برای تابستان امسال را خواستار شد و افزود: در صورت همکاری مردم و استفاده صحیح از انرژی برق، تابستان امسال را بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: کارکنان صنعت برق استان تمامی تلاش خود را برای تأمین برق مطمئن و پایدار به کار می‌گیرند و امید است مشارکت همگانی و مسئولیت پذیری تمام اقشار جامعه در مدیریت مصرف انرژی برق را شاهد باشیم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار