طی سه‌ماهه نخست سال 99 محقق شد؛
رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از پرداخت چهار میلیارد و 57 میلیون تومان زکات توسط مردم نیکوکار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 16 July 2020

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد؛ حسین صالحی زاده، رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: در سه‌ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار شهرستان بندرلنگه بالغ‌بر چهار میلیارد و 57 میلیون تومان زکات پرداخت کردند که این میزان مشارکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد رشد داشته است.
صالحی زاده افزود: از مجموع زکات‌های جمع‌آوری‌شده، مبلغ یک میلیارد و 983 میلیون تومان زکات واجب و دو میلیارد و 74 میلیون تومان در قالب زکات فطریه و کفارات بوده است.
این مقام مسئول گفت: زکات‌های جمع‌آوری‌شده در کمک‌های معیشتی، تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان، کمک به ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان و نیازمندان، کمک به تأمین هزینه‌های درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد بندرلنگه با اشاره به نظارت کامل و دقیق این نهاد بر فرآیند جمع‌آوری‌ و نحوه‌ی هزینه کرد کمک‌های مردمی متناسب با نیت خیران بزرگوار، گفت: اقشار مختلف جامعه متناسب با توانایی‌های‌ خود می‌توانند از طریق ارسال عدد 100 به سامانه 3000333376 و نصب اپلیکیشن ناب و یا شماره‌گیری کد دستوری #0764*8877* در سرفصل‌های مختلف، ازجمله صدقه، زکات، طرح اکرام ایتام و سایر برنامه‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد مشارکت نمایند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار