معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: دانش آموزان پایه دهم با توجه به اولویت رشته های الف برگه های هدایت تحصیلی خود تا 8 مردادماه 99 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۸۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 16 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل لاری با اعلام شروع ثبت نام دانش آموزان پایه دهم متوسطه، گفت: با توجه به صدور ۲۲ هزار برگه های هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، ثبت نام این دانش آموزان در پایه دهم به صورت رسمی در مدارس دوره دوم متوسطه استان هرمزگان آغاز شده است.
وی با بیان اینکه مدیران و اولیای محترم طبق برنامه زمانبندی به مدارس مراجعه نمایند، افزود: ثبت نام دانش آموزان دارای اولویت الف از تاریخ ۲۳ تیر 99 الی 8 مرداد ماه سال جاری می باشد.
قویدل تصریح کرد: در صورت عدم تکمیل ظرفیت ثبت نام مدارس در رشته های گروه الف و با توجه به امتیاز، دانش آموزان دارای اولویت "ب" می توانند از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ مرداد ماه ۹۹ ثبت نام کنند و باز هم در صورت ماندن ظرفیت خالی در گروهای "الف" و "ب" سایر اولویت‌ها نیز بعد از تاریخ ۲۲ مرداد ماه 99 می توانند جهت ثبت نام به مدارس مراجعه نمایند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: دانش آموزان پایه نهم با توجه به شیوه نامه هدایت تحصیلی و بر اساس اولویت‌ها، هنجارها و سوابق تحصیلی می توانند در سه شاخه نظری شامل رشته های انسانی، تجربی، ریاضی، رشته معارف و همچنین در شاخه های فنی و حرفه‌ای و نیز کاردانش با زیر شاخه های صنعت، هنر،کشاورزی و خدمات نسبت به ادامه تحصیل خود برنامه ریزی و اقدام نمایند.
قویدل اضافه کرد: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، هدایت تحصیلی تمامی دانش آموزان اتباع کشورهای خارجی و همچنین دانش آموزان انتقالی از سایر مناطق و استان‌ها به صورت دستی توسط کمیته هدایت تحصیلی منطقه صادر خواهد شد تا بدون هیچ مشکلی ثبت نام آنها صورت گیرد.
این مسئول با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان و حضور اولیا و دانش‌آموزان باید با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مدرسه صورت پذیرد، افزود: در حال حاضر برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان از سامانه همگام برای دانش آموزان قابل دریافت می باشد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار