نماینده محترم انتظار بود در فصل خوشه چینی دشمن به اقدامات دولت و نظام در طی این سالیان اخیر نیز اشاره می‌کرد و حداقل منصفانه این خدمات دولت را مورد حمله قرار میداد ؟ اتهام کم کاری به دولت ، دخالت در امور داخلی شوراها، مقابله با نمایندگان عالی دولت در استان هرگز با وظایف نمایندگی همخوان نیست. اگر مطالبه گری و بیداری را سرلوحه قرار داده‌اید انصاف را نیز بر آن بیفزایید.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 06 July 2020

به گزارش «تابناک»؛ یک نماینده استان در مجلس در نطق میان دستور تیرماه ، دولت را مقصر بروز مشکلات فعلی جامعه دانسته و نطقی شبیه به ایام تبلیغات انتخاباتی ایراد کرد.

سخن گفتن در شرایط فعلی که درآمد کشور وابسته به صادرات است و در اوج تحریم و جنگ کرونا هستیم سهل است. تنها نسخه گذر از شرایط سختی که کشور به واسطه تحریم‌های ظالمانه ، شیوع کرونا و رکود اقتصادی با آن روبروست ، همدلی و همراهی مردم و مسئولین است .

نمایندگان نطق‌های سیاسی را به پساکرونا بسپارید/ کشور در جنگ کرونا و تحریم به همدلی نیاز دارد

مردم ایران بخوبی می‌دانند دوران شعار و حرف درمانی به سر رسیده است و نطق‌های آتشین بدون اقدام تأثیری در بهبود شرایط نداشته و نخواهد داشت .

متهم کردن دولت به رها کردن کشور ، شکایت ملت از دولت ، ناامید کردن مردم از خدمات دولتمردان و نظام ، سیاه نمایی وضعیت کشور در حوزه‌های اقتصادی ، تولیدی ، ارزی ، معیشتی و اعتراف به کاهش ارزش پول ملی جز هم‌نوایی با دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی معنای دیگری ندارد .

جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و تحت زعامت مقام معظم رهبری ، از گردنه‌های سخت و دشوار عبور کرده و می کند ، طبعاً اگر دولت کشور را رها کرده و همه تقصیر به گردنش بود ، نهادهای نظارتی و از همه مهمتر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه بی توجهی به خواستهای ملت را نداده و نخواهند داد .

نطق‌های این‌چنینی نه تنها گره گشا نیست بلکه مردم را نسبت به نظام مأیوس و ناامید می‌کند. در این ایام بسیار سخت ، افتخار خادمان مردم در دولت ، استفاده از ظرفیت‌های داخلی در جهت مقابله با کاهش اثرات تحریم هاست هر چند دولتمردان به انتظار قدردانی از تلاششان نمانده و چنین توقعی از نماینده‌ای که در مخالفت و ناسازگاری با نمایندگان عالی دولت در استان شهره خاص و عام است ندارد ، اما باید بدرستی درک کرد که از تعریف مطالبه‌گری توهین و اتهام استنباط نمی شود.

در عمل به خواست موکلان چه گام‌های کلانی برداشته‌اید که امروز دولت را که منتخب همین ملت است به شدیدترین وجه مورد خطاب قرار دهد .

آقای نماینده که امروز بانی مشکلات کشور را «دولت تدبیر و امید» می‌دانید به این سئوالات پاسخ دهید . آیا نقش دولت در توسعه بنادر ، صنایع ، شیلات ، کشاورزی ، صنایع انرژی بر و زیرساخت‌ها در استان قابل توجه نیست ؟ از منظر شما که همه مشکلات کشور را ناشی از رها کردن کشور می‌دانید آیا برای رئیس جمهور آمریکا، رژیم معدوم صهیونیستی اسرائیل، کشورهای غربی بد عهد در پدید آمدن مشکلات کشور سهمی قائل هستید ؟

آیا در جریان هستید که توسعه بیمارستان شهید محمدی ، توسعه بیمارستان شریعتی‌، احداث بیمارستان ۵۳۴ تختخوابی، راه‌اندازی مرکز بیمارستانی فوق تخصص کودکان در بندرعباس ، بیمارستان شهید بهشتی میناب و توسعه مراکز بیمارستانی و بهداشتی درمانی ، راه روستایی ، توسعه نفت ستاره خلیج فارس، گازرسانی ، احیای خطوط تولید ، طرحهای در دست احداث در جزایر و مکران استان در همین دولتی در حال تحقق است که رییس جمهور چندین سفر را به دلیل اهمیت هرمزگان به شهرهای مثل بندرلنگه نیز داشته است.

نماینده محترم انتظار بود در فصل خوشه چینی دشمن به اقدامات دولت و نظام در طی این سالیان اخیر نیز اشاره می‌کرد و حداقل منصفانه این خدمات دولت را مورد حمله قرار میداد ؟ اتهام کم کاری به دولت ، دخالت در امور داخلی شوراها، مقابله با نمایندگان عالی دولت در استان هرگز با وظایف نمایندگی همخوان نیست. اگر مطالبه گری و بیداری را سرلوحه قرار داده‌اید انصاف را نیز بر آن بیفزایید.

کاش به حداقل مطالبات مردم و زنان بی سرپرستی که به امید حمایت به شما رأی دادند پاسخ می دادید.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خیلی ممنون از گزارش خوبتون
تجهیز بیمارستان های قشم که مجبور بودند برای کوچکترین مشکلی به بندرعباس مراجعه کنند هم در زمان قاضی زاده هاشمی اتفاق افتاد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار