جناب آقای ظریف هفت سال سیاست خارجه را شما مدیریت کردید بجای مظلوم نمایی ماحصل آنرا در حوزه تحولات بین‌المللی و سیاست خارجی ارائه نماید.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 06 July 2020

«تابناک»، داریوش حسن زاده؛ در جلسه دیروز جناب آقای دکتر ظریف به عنوان رئیس هئیت مذاکره کنندگان ایران و وزیر امور خارجه به صحن علنی مجلس رفت از همین باب فرصت را غنیمت شمرده تا هم سخنی با نمایندگان مردم در خانه ملت داشته و هم سخنی با ظریف که در آن صحن به جای پاسخگویی دنبال فرافکنی، مظلوم نمایی و فرار رو بجلو بود.

آقای ظریف منطقه را ول کردید دو دستی به آمریکا چسپیدید

نمایندگان بجایی هیاهو، شلوغ کاری و بی نظمی باید دقت داشته باشند که بی محابا وقت خود را اینگونه در مجلس نگذارند که مدیون مردم حوزه انتخابیه و ملت شریف ایران بشوند بجای هیاهو پشت تریبون بروند و با ارائه مستندات و راهکارهای علمی و منطقی فارق از دعواهای سیاسی و جناحی تودهنی محکمی به افراد منفعل بزنند.

جناب آقای ظریف هفت سال سیاست خارجه را شما مدیریت کردید بجای مظلوم نمایی ماحصل آنرا در حوزه تحولات بین‌المللی و سیاست خارجی ارائه نماید.

این چه سیاستی است که هر وقت مورد مطالبه، نقد و چالش قرار می‌گیرید بجای پاسخگویی پست سر مقام معظم رهبری قایم می‌شوید.

حضرت آقا در مورد سیاست خارجه خیلی حرفها زدند اگر فقط به پاره‌ای از آنها جامع عمل می‌پوشاندید وضع فعلی این نبود.

حوزه دیپلماسی حوزه تعارف نیست

مقام معظم رهبری در طول مذاکرات علاوه بر حمایت هر جا لازم بوده تذکراتی دادند چرا گوش ندادید آیا از شروط یازده‌گانه مقام معظم رهبری مطلع هستید؟ آیا به آنها عمل کردید؟

آمریکا ابرقدرت نیست شما خودتان را ضعیف می پندارید

اگر از صمیم قلب به حرفتان پایبند و معتقد هستید که عنوان کردید آمریکا با تمام اعراضی ایران مخالف است چرا در مذاکراتتان نقداً امتیاز دادید و منتظر دریافت نسیه نشستید؟
در قراردادهای منطقه‌ای چه پیروزهایی برای کشور آوردید؟
در منطقه دیپلماسی اقتصادی چه رویکردی به نفع مردم داشتید؟
با کدام برنامه و ریل گذاری به جنگ دلار رفتید؟
دلار خواسته یا ناخواسته به صورت مستقیم بر معیشت مردم تأثیر گذاشته اگر هفت سال مذاکرات شما برای اصلاح وضعیت معیشتی مردم بوده نتیجه آنرا اعلام بفرماید بگوئید دلار افزایش پیدا نکرد بگویید شما در توهم هستید دلار هنوز سه هزار تومان است.
منطقه را ول کردید دو دستی به آمریکا چسپیدید آنهم تحقیرتان کردند..

 

انتهای پیام/*

برچسب ها: داریوش حسن زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار