کد خبر: ۸۷۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 04 July 2020

ایده ی هوشمندانه ای است که افراد در حالیکه خود و خانواده و دوستانشان را در شرایط امن محافظت می کنند، کم کم تعداد افرادی که با آنها در تماس هستند را افزایش می دهند.

بعد از برداشته شدن قرنطینه ها با توجه به اینکه ویروس کرونا همچنان در جامعه در گردش است ما باید همچنان مراقب باشیم، گسترده کردن ارتباطات رو با دقت انجام دهیم.

نکته مهم در تشکیل حباب صحبت کردن صریح و صادقانه با خانواده ای است که میخواهیم آنها را وارد حباب خود کنیم، خیلی صریح از آنها بپرسیم آیا نکات ایمنی مثل ماسک زدن، فاصله اجتماعی و... را رعایت میکنند؟ و آیا با شما در رعایت این نکات در یک سطح هستند؟ نکاتی که برایتان مهم است با آنها درمیان بگذارید مثلا بپرسید به باشگاه می روند به محل کار می روند، خرید آنلاین انجام می دهند یا به فروشگاه می روند، این مرحله در تشکیل حباب بسیار مهم است چرا که اگر با دقت انجام نشود کرونا ویروس هم یکی از اعضای حباب شما می شود.

اگر آن خانواده هم مثل شما مراقب هستند می توانید با هم در ارتباط باشید، بچه ها باهم بازی کنند و بزرگترها با هم شام بخورند.

هرچه این حباب بزرگتر باشد ریسک آن بیشتر می شود، سعی کنید اعضای حباب بیش از ده نفر نباشند. میتوانید با پدر و مادر خود این حباب را تشکیل بدید و یا خانواده ای که فرزندشان همبازی فرزند شماست.

 

در این لینک صحبتهای دکتر schaffner را میتوانید در اینباره ببینید.
https://www.webmd.com/coronavirus-in-context/video/william-schnaffer-bubble

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار