رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان:
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان از کسب چهار رتبه دومی و چهار رتبه سومی دانش آموزان هرمزگانی در جشنواره کشوری "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 01 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، سید تقی موسوی از کسب هشت رتبه برتر جشنواره کشوری "هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" خبر داد و گفت: دانش آموزان هرمزگانی توانستند چهار رتبه دومی و چهار رتبه سومی این جشنواره را بدست آورند.
وی اضافه کرد: بهار سلیمی و محدثه گرجی در بخش کلیپ و یاشگین نصرتی و حدیث هاشمی در بخش نقاشی توانستند رتبه دوم کشوری را بدست آورند و همچنین آتنا رضائی، ابوالفضل سرخوش، احمد عبدالله زاده، رتبه سوم بخش کلیپ و مائده عباسی نیز در بخش عکس توانست رتبه سوم را بدست آورد.
موسوی ادامه داد: تاکنون نفرات برتر مقام های دوم و سوم این جشنواره معرفی شده اند و مقام های اول این مسابقات تا 20 روز آینده اعلام خواهد شد و امید زیادی نیز به کسب رتبه اولی داریم.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: با شروع قرنطینه و تعطیلی مدارس،جشنواره "کشوری هر خانواده یک کانون یاریگران زندگی" با هدف ترویج شیوه و سبک زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر در ایام کرونا، در سراسر کشور آغاز شد.
موسوی خاطر نشان کرد: پس از تشکیل دبیرخانه استانی و اعلام فراخوان، دانش آموزان استان آثار خود را در قالب کلیپ، عکس، نقاشی و دلنوشته به دبیرخانه استانی ارسال نمودند. پس از تجمیع و ارسال آثار دانش آموزان به دبیرخانه کشوری در استان فارس ارسال شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار