مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تغییر و اصلاح در نظام اداری برای رسیدن به تحول در آموزش و پرورش یک ضرورت است که کارگروه توسعه مدیریت به دنبال بستر سازی این مهم است.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲ 01 July 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در نهمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور نیازمند آن هستیم که در ابعاد مختلف دستگاه آموزش و پرورش این تحول و تغییر ایجاد شود که نظام اداری یکی از این ابعاد مهم است.
وی افزود: با نقشه راه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت اصلاح نظام اداری، کارگروه توسعه مدیریت برای بهبود ساختار نظام اداری و فعالیت های آموزشی، پرورشی و سلامت شکل گرفته است.
دادی زاده تصریح کرد: باتوجه به نظام اداری گسترده و بعضا پیچیده دستگاه و نیز برای ایجاد تحول باید انسجام و کارگروهی، چابک سازی و جلوگیری از موازی کاری در فعالیت دستگاه را جدی تر دنبال کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: ساز و کارهای اداری نباید خلاقیت را از کارکنان دستگاههای اجرایی سلب نماید و در این مسیر برنامه محوری و هدفمند بودن فعالیت ها برای شاداب سازی و پویایی نظام اداری یک ضرورت است.
دادی زاده بیان داشت: برای سیاست گذاری، برنامه ریزی و تصمیمات مدیریتی و اداری در جلسات راهبردی و همچنین برای جلوگیری از موازی کاری، کارگروه توسعه مدیریت با پنج کمیته تخصصی سرمایه انسانی، مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی و نیز کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی شکل گرفته است.
قابل ذکر است: ساماندهی نیروی انسانی، نقل و انتقالات، مدارس زیر حد نصاب، برنامه شاد، برنامه محوری در فعالیت ها و نیز داشتن جدول زمان بندی فعالیت ها و برنامه های هر حوزه برای هر فصل سال، از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار