رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه گفت: دوومیدانی کاران قهرمان رده‌های سنی پایه برای تمرین در مجموعه ورزشی 15 خرداد با مشکلات زیادی مواجه هستند.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 01 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احمد روشن‌زاده بااشاره به وضعیت نامناسب مجموعه 15 خرداد برای تمرین دوومیدانی کاران کرمانشاه، اظهارکرد: زمانی که وارد هر ورزشگاهی می‌شویم، در نگاه اول پیست دوومیدانی و زمین چمن فوتبال آن به چشم می‌آید که جایگاه مهم این دو رشته را در مجموعه‌های ورزشی نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه در مجموعه ورزشی 15 خرداد چندان به جایگاه رشته دوومیدانی توجهی نمی‌شود، تصریح کرد: در این مجموعه حدود شش تا هفت محور(شامل اتاق هیات، سالن رختکن، سرویس بهداشتی و فضاهای سرپوشیده تمرین) وجود دارد که متاسفانه هیچکدام از این محورها به دوومیدانی اختصاص پیدا نکرده، این درحالی است که هیات‌هایی که نوع رشته آنها هیچ ارتباطی با این مجموعه ندارد، هرکدام در یک محور مستقر شده‌اند.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر این، دوومیدانی کاران ما برای تمرین در این مجموعه با مشکلات زیادی روبرو هستند که از مهمترین آنها می‌توان به نبود آب و بسته بودن سرویس‌های بهداشتی به علت نداشتن آب اشاره کرد.

وی ادامه داد: این مسائل نارضایتی خانواده برخی ورزشکاران قهرمان رده‌های سنی پایه که در این مجموعه تمرین می‌کنند را بدنبال داشته و به وضعیت فعلی انتقاد دارند.

روشن زاده اعلام کرد: از دو سال پیش پیگیر رفع این مشکلات شده‌ام و حدود 20 بار مراجعه حضوری به اداره کل داشته‌ و چندین مرحله هم مکاتباتی انجام داده‌ام، اما همه بی فایده بوده و فقط قول‌هایی داده‌اند که عملی نشده است.

وی در پایان یادآورشد: مجموع این مشکلات انگیزه ورزشکاران ما را برای ادامه تمریناتشان پایین آورده، برای همین از مسئولین ورزش استان می‌خواهیم بدنبال رفع مشکلات این مجموعه برای دوومیدانی کاران باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار