معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کلاس های جبرانی تابستانی دانش آموزان تجدیدی نوبت خردادماه 99 از 14تیرماه آغاز می شود و زمان ثبت نام از 7 الی 13تیرماه سال جاری اعلام شده است.
کد خبر: ۸۶۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 26 June 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل لاری گفت: دستورالعمل کلاس های غیرحضوری جبرانی تابستانی به منظور شرکت دانش آموزان تجدیدی نوبت خردادماه به مدارس ابلاغ شده است.
وی افزود: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید -19 در استان و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اصل فاصله گذاری اجتماعی، این کلاس ها به صورت مجازی در مدارس برگزار می شود.
قویدل تصریح کرد: زمان ثبت نام در کلاس های غیرحضوری جبرانی تابستانی دانش آموزان تجدیدی نوبت خردادماه 99 از 7 تیرماه لغایت 13 تیرماه شروع می شود و آغاز کلاس ها از 14 تیرماه سال جاری و پایان کلاس ها 15 مردادماه 99 می باشد.
معاون متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: دانش آموزانی که در درس یا دروسی در خردادماه تجدید شده اند می توانند در کلاس های جبرانی تابستانی شرکت نمایند و بالافاصله پس از اتمام دوره با رعایت مقررات ارزیابی از آنها بعمل می آید و نمره قبولی آنها در ستون شهریورماه درج گردد.
قویدل ادامه داد: آموزش و ارزشیابی متوسطه اول به صورت غیر حضوری و در نیمه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار