کد خبر: ۸۶۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 26 June 2020
تابناک/امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه منافقان امروز در لایه‌لایه‌های تصمیم‌گیر نظام رخنه کرده‌اند، گفت: منافقان بدانند که ملت بزرگ، هوشیار، بصیر و بیدار ما در این جبهه هم آن‌ها را شکست داده و به زباله‌دان تاریخ خواهند سپرد.
رخنه نفاق در ‌لایه‌های تصمیم گیر نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره ترورهای پی‌درپی شخصیت‌های انقلابی در دهه ۶۰ اظهار کرد: در هفتم تیر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نصب رئیس جدید را در تحول این قوه و عدالت‌خواهی جامعه تأثیرگذار خواند و افزود: برای نابودی فساد از ریشه، دستگاه قضا باکسی و شخصیتی تعارف نداشته و حتی به افراد فاسد در بدنه خود هم رحم نکرده است.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه باید با فسا د رهر جا و لباسی مبارزه کرد، گفت: در اجرای عدالت باید به هرکسی در هر لباس، پست و مقامی که جرمی مرتکب شده باید برخورد جدی کرد.

وی با اشاره به شهادت رسیدن ۲۹۰ نفر از هم‌وطنان ما در حادثه تلخ هواپیمایی تیرماه ۶۷ توسط موشک آمریکایی بیان کرد: این‌گونه حوادث خون‌ریز و تلخ به حقوق بشر آمریکایی برمی‌گردد وقتی آمریکایی با بی‌رحمی و خشونت برخورد می‌کنند نباید انتظار حمایت از دیگر ملت‌ها را داشت.

روحانی با بیان اینکه منافقین همانند داعشی‌های دست‌پرورده آمریکایی‌ها بودند تا روزی جلوی انقلاب بایستند، تصریح کرد: منافقین از ابتدای اسلام تا امروز وجود داشتند و این افراد دو چهره و صد چهره توانسته‌اند ضربه‌های مهلکی به اسلام و انقلاب وارد کنند.

وی با بیان اینکه در جامعه امروز در ظاهر ما منافق اسلحه به دست نداریم و نفاق جدید به صحنه آمده است، گفت: نفاق حربی دیروز به نفاق حرفی امروز تبدیل‌شده و عمل افراد با حرفشان متفاوت بوده و این خطر بزرگی است.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه منافقان امروز در ‌لایه‌های تصمیم‌گیر نظام رخنه کرده‌اند، افزود: منافقان بدانند که ملت بزرگ، هوشیار، بصیر و بیدار ما در این جبهه هم آن‌ها را شکست داده و به زباله‌دان تاریخ خواهند سپرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار