کد خبر: ۸۶۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 21 June 2020
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی کرم بازیان "  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
بازیان تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب دزدگیر بر خودرو و عدم پاک نمودن خودرو در نقاط خلوت یاریگر پلیس باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 کشف بیش از ۴۴ کیلو تریاک در دنا
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دنا از کشف ۴۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " گودرز رستمی " اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودروهای عبوری محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.
وی افزود: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۴۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دنا خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار