معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر تشکیل مستمر جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان ها با حضور فعال روسای شوراها به منظور بهره گیری از تمامی منابع و امکانات، تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 21 June 2020

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، سعید ناجی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: فرمانداران و بخشداران شهرستانها و مناطق باید اهتمام ویژه ای جهت تشکیل مستمر شورای آموزش و پرورش داشته باشند.
وی افزود: بهره گیری از تمامی منابع و امکانات شهرستان در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش ضروری و لازم است.
ناجی ادامه داد: ماده ۶ قانون تشکیل شوراها آموزش و پرورش در استان‌، شهرستان‌ها و مناطق به این اشاره دارد که جلسات شورای آموزش و پرورش حداقل یک بار در ماه تشکیل گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: مطابق مستندات ارائه شده توسط دبیر شورا، میزان حضور فرمانداران و بخشداران در جلسات شورای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای هرمزگان مطلوب بوده است و فرماندارن تلاش کنند جلسات شورای آموزش و پرورش با ریاست خود آنها انجام پذیرد.
ناجی اضافه کرد: دستورکار هایی که در شورای آموزش و پرورش مطرح می شوند باید قوی، پخته و کارشناسی شده و دارای قابلیت عملیاتی باشد تا در نهایت مصوبات مطلوبی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی، کمک چشمگیری باشد.

انتهای پیام/نورالدینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار