عباس صوفی گفت: بهبود فضای سبز و احداث پارک‌های جدید، زیباسازی فضای شهری، تملک و بازگشایی معابر پر ترافیک، احداث پارکینگ‌های عمومی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر محل‌های هزینه‌کرد سال ۹۹ شهرداری منطقه یک هستند.
کد خبر: ۸۶۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 16 June 2020

شهردار همدان از اجرای ۱۰۵ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه یک همسو با نیاز شهروندان خبر داد.
اجرای ۱۰۵ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه یک همدان

به گزارش فارس، شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری از روند اجرای پروژه‌های این منطقه بازدید کردند.

شهردار همدان با اشاره به اجرای ۱۰۵ پروژه عمرانی و خدماتی سال ۹۹ در شهرداری منطقه یک عنوان کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم در اجرای پروژه‌ها همسویی آن‌ها با نیاز شهروندان است و توجه به این عامل مهم باعث موفقیت مدیریت شهری در توسعه شهر است.

صوفی گفت: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی شده پروژه‌ها در تمام حوزه‌ها به صورت متوازن انجام پذیرند و ضمن دستیابی به یک شهر پایدار، رضایت شهروندان را نیز به دست آوریم.

وی ادامه داد: مهمترین درخواست شهروندان بهبود معابر و خیابان‌هاست که در بودجه سال جاری پروژه‌هایی در جهت افزایش کیفیت و استانداردسازی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: بهبود فضای سبز و احداث پارک‌های جدید، زیباسازی فضای شهری، تملک و بازگشایی معابر پر ترافیک، احداث پارکینگ‌های عمومی و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر محل‌های هزینه‌کرد سال ۹۹ شهرداری منطقه یک هستند.

 مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز گفت: در سال گذشته ۹۵ پروژه عمرانی با موفقیت صورت پذیرفت و در سال جاری با بودجه‌ای ۱۱۳۰ میلیارد ریالی درصدد آن هستیم تا ۱۰۵ پروژه را تقدیم شهروندان کنیم.

مسعود دهبانی‌صابر بیان کرد: در سال جاری ۲۴۰ میلیارد ریال بودجه در راستای بهبود طرح‌های عبور و مرور شهری از قبیل: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر، اصلاحات هندسی و زیرسازی معابر مختلف هزینه خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون با تلاش همزمان چهار اکیپ آسفالت‌ریزی ۱۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه صورت پذیرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خیابان حقگویان، جاده قدیم دره مرادبیگ، میدان جهاد و خیابان میرزاد عشقی اشاره کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: در خیابان قهرمان نیز به منظور ارتقای ایمنی عبور و مرور شهروندان و بهبود ترافیک عملیات اصلاح هندسی و آسفالت‌ریزی انجام شد که سعی داریم در نقاطی که شهر دارای گره‌های ترافیکی است با استفاده از نظرات کارشناسی این اصلاحات را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته شهرداری منطقه یک ۱۱۷ هزار متر مربع پیاده‌روسازی و استانداردسازی انجام داد افزود سعی داریم تا نهضت پیاده‌روسازی را ادامه دهیم و در سال جاری نیز ۱۵۳ میلیارد ریال بودجه به این امر اختصاص یافته که پیاده‌روسازی بلوار مصیب مجیدی، کوی خاتم، شکریه، پاستور، احمدی روشن، مهدیه و... از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

دهبانی‌صابر گفت: روان‌سازی ترافیک با استفاده از تملک و بازگشایی معابر از روز‌های ابتدایی سال جاری در منطقه با تخریب ساختمان ۳۳ واحدی در بلوار شهید فهمیده آغاز شد و هم اکنون نیز معبری در خیابان پرستار و فرشچیان برای کاهش هرچه بیشتر ترافیک این منطقه گردشگری در حال بازگشایی است.

وی افزود: امیدواریم با بودجه ۱۵۱ میلیاردی که در سال جاری در نظر گرفته شده است گام مهمی در جهت روانسازی ترافیک شهر همدان برداریم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از توسعه و احداث پارک‌ها با ۱۵۲ میلیارد ریالی را از اولویت‌های این منطقه خبر داد و گفت: در حال حاضر اجرای پارک نواری کمال‌آباد و هنرستان که زیرسازی‌های آن صورت پذیرفته و همچنین پارک نواری میدان بیمه از استادان تا بلوار بعثت را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: عملیات اجرایی پارک جنگلی ولایت نیز از هفته بعد آغاز خواهد شد که سعی داریم تا محیط طبیعی این منطقه حفظ شده و با اجرای مناسب جاده‌های دسترس در آن محیطی مفرح برای خانواده‌ها احداث کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار