رئیس مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: داد مردم از رشوه در ادارات بلند است.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 11 June 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: سید موسی موسوی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان فارس با حضور رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه تشویق گزارشگران فساد و اختصاص پاداش به «سوت‌زنان»، گامی مهم در راستای سالم‌سازی دستگاه‌های اجرایی است، بیان کرد: مجمع نمایندگان استان فارس حامی اقدامات دادگستری در مقابله با مفسدان دانه درشت و مدیران فاسد است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی بایستی با متصرفان، زمین خواران و کوه خواران به طور جد مقابله کند، افزود: مبارزه با فساد یکی از مطالباتی است که مردم از قوه قضائیه دارند و در راستای تحقق بیانات رهبری انتظار این است که قوه قضائیه نقش ویژه ای در مقابله با فساد داشته باشد.

وی در خصوص چاه‌های غیر مجاز نیز بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به وجود این پدیده اقدام شود زیرا چاه‌های آب کشاورزی با معیشت کشاورزان در ارتباط است.

رئیس مجمع نمایندگان فارس خاطرنشان کرد: تعداد کم قاضی در کنار حجم انبوه پرونده‌های قضائی، سبب شده است مردم همواره به طولانی شدن روند صدور حکم، معترض شوند. در دوره جدید با بازشدن درب اتاق رؤسای دادگستری‌ها به روی مردم و فعالیت بیش از پیش قضات، شاهد کاهش اطاله دادرسی بوده‌ایم، اما ضروری است در استان پهناور فارس که با ۳۶ شهرستان بزرگترین حوزه قضائی کشور است، دایره خدمات گسترش و تقویت یافته و افزایش امکانات و تجهیزات، جذب نیروی انسانی و احداث مجمتع قضائی واحد در شیراز در دستور کار قوه قرار گیرد.

وی ادامه داد: آفت مبارزه با فساد نگاه جناحی و سیاسی است و از سوی دیگر نباید فراموش کنیم در کنار سلطان ارز، سلطان سکه، سلطان خودرو و سایر حضرات سلاطین، همیشه مدیران ارشدی هستند که با زیاده‌خواهی و انباشت ثروت، زمینه رانت را ایجاد کرده است.

برچسب ها: رشوه ، ادارات ، مردم ، شاکی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار