جشنواره شهید رجایی سال 1394 استان هرمزگان در آخرین روز از هفته دولت در سالن شرکت گاز استان در بندرعباس و با هدف معرفی دستگاههای برتر این استان در زمینه های مختلف با حضور استاندار هرمزگان، مسئولین استان و اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 31 August 2015
به گزارش تابناک - هرمزگان، جشنواره شهید رجایی سال 1394 استان هرمزگان در آخرین روز از هفته دولت در سالن شرکت گاز استان در بندرعباس و با هدف معرفی دستگاههای برتر این استان در زمینه های مختلف با حضور استاندار هرمزگان، مسئولین استان و اصحاب رسانه برگزار شد.دریانورد معاون نمونه استاندار/ فرماندار بندرعباس فرماندار نمونه استان/ نوسازی مدارس دستگاه برتر استانی شد
 
سازمان نوسازی مدارس استان هرمزگان و شرکت برق منطقه ای این استان  دو دستگاه برتر استانی انتخاب شدند.
 
شرکت توزیع برق استان ، شرکت آب منطقه ای نیز به عنوان دو دستگاه برتر استان در حوزه ارزیابی بر اساس شاخص های عمومی معرفی شدند.
 
در حوزه صیانت از حقوق مردم نیز اداره کل راه آهن به عنوان به دستگاه برتر استانی معرفی شد.
 
در بعد شاخص های اقتصادی نیز شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل امور مالیاتی به عنوان سه دستگاه برتر استان انتخاب شدند.
 
در بعد خدمت رسانی و تکریم ایثارگران نیز منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، فرمانداری حاجی آباد و شرکت پالایش نفت بندرعباس حائز رتبه های برتر شدند.
 
3 دستگاه برتر استان در شاخص ترویج فرهنگ نماز نیز شرکت پخش فرآورده های نفتی استان هرمزگان، اداره کل آموزش و پرورش و بانک مسکن انتخاب شدند.
 
3 دستگاه برتر در حوزه تعامل با استانداری نیز اداره کل صنعت، معدن و تجارت، حوزه نظارت بر گمرکات استان و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل انتخاب شدند.
 
در ارزیابی میان فرمانداری های استان هرمزگان نیز فرمانداری بندرعباس، بستک و بندرخمیر حائز رتبه شدند.
 
در حوزه صیانت از حقوق اجتماعی و شهروندی مردم و زمینه سازی برای رشد این بخش نیز اداره کل زندان ها، اداره کل تامین اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان سه دستگاه برتر استانی منتخب گردیدند.
 
در بخش کارمندان نمونه دستگاهها نیز ارزیابی دقیقی از سوی معاونت توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان صورت گرفته است که نتایج ذیل نهایتا به عنوان کارکنان نمونه اعلام شد.
 
معاون استاندار نمونه در سال 1393: صالح دریانورد ( معاونت برنامه ریزی وقت)
 
کارمند نمونه شرکت گاز: احسان قناد زاده تفتی
 
کارمند نمونه دانشگاه علوم پزشکی: قنبر محمد حسینی
 
کارمند نمونه بهزیستی: فاطمه سالار حسینی
 
کارمند نمونه اداره کل فنی و حرفه ای: زهرا شهبازی
 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی: مریم نیک پور
 
اداره کل فرودگاهها: علی درویشی
 
استاندار هرمزگان نیز در بخشی از این مراسم با مهم ارزیابی کردن اقدامات دولت در طول دو ساله اخیر، اظهار داشت: دولت موفق شده به مدد حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، سایه شوم جنگ را از سر کشور بردارد و زمینه رشد و پیشرفت ملت را فراهم کند و مدیران باید در هر سطحی همت کنند تا باری از دوش مردم برداشته شود.
 
جادری در بخش مهمی از اظهارات خود بیان داشت: ما به عنوان دولت در سال جاری وظیفه برگزاری پر شور و منسجم انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را داریم و از همین جا اعلام می کنم که دولت در این انتخابات وظیفه برگزار کننده را دارد و کاندیدایی ندارد و کسی حق ندارد که خود را کاندیدای دولت معرفی کند. وی گفت: از همین جا به همه فرمانداران و بخشداران و مدیران اعلام می کنم که وظیفه ما به عنوان دولت برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم است و همان کسی که منتخب مردم می شود مورد احترام دولت است و امیدواریم که کسانی به مجلس راه یابند که بتوانند باری از دوش مردم بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار