سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مالکان پارکینگ در صورت کشف خودرو بدون پلاک باید پاسخگو باشند و مسئولیت موضوع به عهده آنان است.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 10 June 2020

 

 

خودروسازان، حق خروج خودروی بدون پلاک از انبارهای خود را ندارند

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار سازمان تعزیرات حکومتی به مالکان پارکینگ در پذیرش خودروهای بدون پلاک اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تعزیزات حکومتی کشور، رئیس سازمان حمایت و پلیس راهور تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه یک مصوبه و توافقنامه با سه محور امضا شد و بر همین اساس پارکینگ‌ها ملزم شدند که از پذیرش هر نوع خودروی بدون پلاک خودداری کنند و این مسئله در گشت‌های مشترک تعزیرات بررسی می‌شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان این مطلب که مالکان پارکینگ در صورت کشف خودرو بدون پلاک باید پاسخگو باشند و مسئولیت موضوع به عهده آنان است، افزود: خودروسازان به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی حق خروج خودروی بدون پلاک از انبارهای خود را ندارند و بازرسی‌هایی که بر اساس شناسایی‌های اطلاعات‌ محور است با محوریت این سه دستگاه انجام می‌شود.

رایگانی گفت: همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها به‌ ویژه دستگاه قضایی و دادستان دستگاه قضایی باید بیشتر شود تا التهاب موجود در بازار خودرو و دلال‌های کذاب که در این حوزه وجود دارند کاسته شود، چرا که فشار آن بیشتر برای مردم و مصرف‌کننده است.

منبع : مهر

برچسب ها: خودرو ، پلاک ، خودروسازان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار