فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 08 June 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار "مهدی انصاری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور پس از هماهنگی با مرجع قضایی تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی پاتاوه و میمند به محل اعزام شدند.
 وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوت شدند و به آنان دستور توقف دادند.
 سردار انصاری تصریح کرد: رانندگان با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها خودروها نیز متوقف شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های ماموران مشخص شد خودروی پژو پارس اسکورت کننده مواد مخدر می باشد خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی سمند ۵۰ کیلو تریاک و ۲۹ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه ای در آن جا سازی شده بود کشف و ضبط کردند.
 وی بیان داشت در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پل ارتباطی تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز بوده و انتظار می رود شهروندان زمان همکاری مستمر با پلیس در صورت مشاهده و با اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار