رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از توقیف خودروهای هنجارشکن در ایلام خبر داد و گفت: در دو ماه گذشته ۱۸۷ خودروی هنجارشکن در ایلام توقیف شده است.
کد خبر: ۸۵۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 07 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: درپی انتشار تصویری از حرکات نمایشی یک دستگاه سواری سمندباظاهری نامتعارف در خیابان‌های شهر ایلام دربخش خبر سیمای مرکز ایلام بلافاصله پس ازشناسایی شماره این خودروی متخلف، طرح توقیف آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران راهور قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور تمامی تیم‌های گشتی در نقاط مختلف شهر فعال و با پایش وسایل نقلیه عبوری در کمتر از یک ساعت خودروی متخلف در محدوده میدان شهید کشوری شناسایی و پس از اعمال قانون راهی پارکینگ شد.

سرهنگ کهزادی بیان کرد: هرگونه تغییر در وضعیت ظاهری و فنی وسایل نقلیه (نظیرشوتی کردن و کاهش ارتفاع) که موجب کاهش ضریب ایمنی و احتمال تصادف را افزایش دهد نقص فنی محسوب می شودو پلیس براساس قانون با آنها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید بر اینکه پلیس مصمم به برخورد باخودروهای هنجارشکن که با ارتکاب رفتارهای خلاف قانونی باعث اشاعه فرهنگ قانون شکنی در بین جوانان می‌شود، است، افزود: دراین راستا طی دو ماه گذشته تعداد ۱۸۷ دستگاه خودروی متخلف شناسایی وروانه پارکینگ شدند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار