کد خبر: ۸۵۷۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 03 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان، شامگاه سه‌شنبه (سیزدهم خردادماه سال جاری) بر اثر درگیری در یکی از باغ ویلاهای دزفول که به افراد غیربومی اجاره داده شده بود، دو فرد جوان که ساکن دزفول نبوده‌اند، به قتل رسیدند.

بر اساس گزارش منابع آگاه، چند نفر جوان سابقه‌دار غیربومی که اقدام به اجاره باغ ویلا اجاره کرده بودند، پس از شرب خمر با یکدیگر درگیر می‌شوند و دو نفر از آنان در حین درگیری با چاقو به قتل می رسند.

دیگر افراد، مقتولان را جلوی در یکی از بیمارستان‌های دزفول رها کرده و همگی فرار می‌کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز اظهار کرد: این افراد سابقه‌دار بوده‌اند و تحت تعقیب پلیس شهر محل سکونت خود قرار داشته‌اند.

امید بن عباس افزود: پلیس دزفول در حال رسیدگی به موضوع و تحقیقات بیشتر در خصوص این جنایت است.

به گزارش مهر، از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا و شورای تأمین شهرستان دزفول اجاره باغ ویلاهای این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است. به رغم این ممنوعیت، بسیاری از مالکان باغ ویلاها بی‌توجه به بحران موجود اقدام به اجاره دادن باغ ویلای خود می‌کنند.

حدود سه هزار باغ ویلا در شهرستان دزفول وجود دارد و تاکنون حدود ۵۰ باغ ویلا در نقاط مختلف دزفول توسط گشت بازرسی ستاد مدیریت کرونا شهرستان به دلیل پذیرش مهمان و مسافر در این ایام کرونایی پلمب شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی دزفول یکی از عوامل اصلی افزایش آمار کرونا در این شهرستان، برگزاری تجمعاتی از قبیل مهمانی، دورهمی و جشن عروسی در باغ ویلاهای دزفول است.

طی روزهای گذشته بسیاری از مردم دزفول نسبت به اجاره دادن این باغ ویلاها و برگزاری دورهمی و جشن‌های مختلط توسط افراد غیربومی در این باغ ویلاها معترض شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار