وحید پرویزی:
به گزارش تابناک سمنان: وحید پرویزی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان، درباره گام‌های عملیاتی برای حرکت به سمت شهر هوشمند، گفت: تولید سامانه‌های خدمات الکترونیکی شهرداری در این راستا انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ 02 June 2020

فناوری اطلاعات چیست؟ | آسمونی

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان صبح سه شنبه در نشستی با موضوع شهر هوشمند با حضور خبرنگاران به میزبانی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه پیش نیازهای هوشمند شدن شهر سمنان در حال انجام است، بیان کرد: ارائه خدمات شهری بدون هیچ محدودیت زمانی از ویژگی‌های اصلی شهر الکترونیک است و تعریف خدمات شهری الکترونیک پیش نیاز حرکت به سمت شهر هوشمند است. شهرداری سمنان از سال ۹۸ تاکنون سامانه‌های الکترونیکی متعددی را برای ارائه خدمات شهرداری به صورت الکترونیکی راه اندازی نموده که به صورت میز خدمت الکترونیک در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام خدمات شهروندی توسط سامانه‌های تولید شده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در قالب سامانه جامع «سمنان من» ارائه شده و به‌زودی مراسم رونمایی از این سامانه جامع برگزار می‌شود.

وحید پرویزی با بیان اینکه تولید سامانه‌های خدمات الکترونیکی شهرداری در راستای هوشمند شدن شهر سمنان صورت می‌گیرد، افزود: شهر هوشمند در مقایسه با شهر الکترونیک، نگاهی کلان‌تر داشته و به الکترونیکی کردن خدمات سازمان‌ها محدود نمی‌شود.

پرویزی گفت: مردم هوشمند، اقتصاد هوشمند، محیط هوشمند، دولت هوشمند، سبک زندگی هوشمند و تحرک هوشمند از الزامات شهر هوشمند است که در این زمینه باید ضمن تلاش در دستیابی به سیستم‌های هوشمند، مدل رفتاری شهروندان را از طریق آموزش‌های مربوطه فرهنگ سازی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار