کد خبر: ۸۵۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 29 May 2020
جمالی نژاد به گلایه های مردم آزادشهر از بوی تعفن سایت پسماند اشاره کرد و گفت: تا پایان خرداد محل دفن زباله های پسماند آزادشهر پوشیده خواهد شد.
 

 

تابناک/«مهدی جمالی نژاد» عصر امروز (پنجشنبه 8 خرداد) در دیدار از سایت پسماند آزادشهر  و کلنگ زنی مرکز دفن زباله  اظهار کرد: یکی از مشکلات که در استان های شمالی کشور با آن رو به رو هستیم بحث جمع آوری زباله و پسماند و امحاء آن است.

 

رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ادامه داد: سال گذشته در خصوص پسماند توانستیم اعتبارات قابل توجهی را به برخی از استان های کشور اختصاص دهیم تا یک سری فرآیندهای تکمیلی انجام شود و مشکلات دفن پسماند به صورت بهداشتی برطرف شود.

 

جمالی نژاد بیان کرد: استان گیلان، مازندران و گلستان در این زمینه رویکردهای خوبی داشتند، امروز از پسماند شهرستان آزادشهر بازدید داشتیم تا شرایط این سایت را بررسی کنیم.

 

وی افزود: مردم شهرستان آزادشهر از بوی تعفن این پسماندها گلایه دارند و اقدامات کارشناسی را همکاران ما در استان گلستان در این حوزه انجام دادند تا این مشکل برطرف شود.

 

معاون عمرانی وزیر کشور متذکر شد: بنا است اعتباراتی را در این خصوص تزریق کنیم که فرآیندهای تکمیلی سایت پسماند آزادشهر انجام شود و محل دفن زباله های پسماند آزادشهر نیز تا انتهای خرداد به صورت کامل پوشیده در آید  تا دیگر شاهد بوی تعفن در این مکان نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار