رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محل‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 14 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی درباره محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم و جلوگیری از ازدحام جمعیت و ایجاد ترافیک در محل‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونای استان برای برگزاری مراسم لیالی قدر، محدودیت‌هایی در این محل‌ها اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: براین اساس از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه در شهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده ممنوع است.

وی گفت: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های مذکور در رینگ‌های بعدی از خروجی بزرگراه همت به سمت گلستان شهدا، چهارراه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و ...نیز اجرا خواهد شد.

محمدی بیان کرد: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده هم ممنوع است و در این خصوص پارکینگ جنب گلستان شهدا(ظلع شرقی) و روبروی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی‌شده است. همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده، در لیالی قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا بی‌نظمی ترافیکی در خیابان‌های شهر به جهت پارک‌های غیرمجاز را شاهد نباشیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور حداکثر نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده از شهروندان می‌خواهیم برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار