جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: 7 میلیارد و 247 میلیون ریال کالای قاچاق از 7 دستگاه خودرو در محور گناوه به گچساران کشف شد.
کد خبر: ۸۴۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 11 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی در محور های مواصلاتی گناوه به گچساران ايست و بازرسي برپا کردند.
وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری محور گناوه به گچساران طی یک عملیات به 7 دستگاه خودروی سواری به صورت کاروانی مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامي استان، بیان داشت: مأموران در بازرسي از این خودروها 129 کارتن انواع قاشق،چنگال،ملاقه و کف گیر، یک هزار و 250 کيلو گردو، 32 هزار و 64 عدد انواع فندک،14 هزار و 400 عدد ژیلت،یک هزار و 805 عدد نوشابه انرژی زا و 480 قوطی آبمیوه همگی فاقد اسناد گمرکی بودند، کشف کردند.
مصطفایی گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده 7 میلیارد و 247 میلیون ریال، برآورد شده است.
وی عنوان کرد:  در این راستا 7 متهم به همراه پرونده هایشان به اداره تعزیرات حکومتی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قاچاق از تهدیدهای مهم تولید و اشتغال ملی است، تصریح کرد: نيروي انتظامي قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد مي كند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار