رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: با ۶۹ خودروی متخلف در ایلام برخورد شده است.
کد خبر: ۸۴۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 10 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: در اجرای دستور دادستان ایلام مبنی بر مطالبات عمومی مردم و برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان، طرح عملیاتی برخورد با خودروهای متخلف به مدت سه روز در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۶۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توسط ماموران گشت پلیس راه به علت ارتکاب تخلفاتی هم چون شیشه دودی، فاقد پلاک، فاقد گواهینامه، تغییر وضعیت، شکایت در سیستم شماره گذاری و حرکات مخاطره آمیز، در جاده‌های استان متوقف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها جلوگیری از رفتارهای مخاطره آمیز تعداد معدودی از رانندگان هنجار شکن است، خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه تردد به چنین رانندگانی را در جاده‌ها نخواهد داد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: پلیس در راستای ارتقای و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان در جاده‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرده و با رانندگان متخلفی که در جاده‌ها ناامنی ایجاد کنند برابر قانون رفتار خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار