مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان خبر داد:
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در اولین جلسه ستادساماندهی امور جوانان استان در سالجاری از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در روزهای آینده توسط جامعه ورزش و جوانان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱ 05 May 2020

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان جوانان به ریاست دکتر ناجی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی ومدیران کل دستگاههای اجرایی اعضای ستاد برگزار شد.

محمودرضا امیاری در این جلسه از تهیه و توزیع بیش از ۱۸۰۰بسته معیشتی توسط جامعه ورزش و جوانان ، سازمان مردم نهاد جوانان و مجمع خیرین ورزشیار از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون اعلام کرد.

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در راستای فرامین مقام معظم رهبری

وی تصریح کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت تامین معیشت به نیازمندان "رزمایش همت جوانانه-کمک مومنانه "در وزارت ورزش و جوانان تدوین و ابلاغ گردید که سهم استان هرمزگان تامین و توزیع ۵۰۰۰بسته معیشتی است.

امیاری با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۱۷ پرسشنامه جهت ارزیابی وضعیت جوانان استان توسط سازمانهای مردم نهاد جوانان در سراسراستان انجام شده اظهارکرد: نتیجه ارزیابی ها و اولویت بندی بر اساس سه مسئله مهم اشتغال ، مسکن و ازدواج می باشد که با آغازاین حرکت برنامه ریزی بهترو مدون تری رابرای جوانان استان در دستور کارقرارخواهیم داد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهارکرد: پرسمان جوانان ، گام موثری در هدایت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سال ۹۹دارد.

سعیدناجی از ریل گذاری مناسب در جهت ماموریت‌های ستاد در رصد وضعیت جوانان استان بیان داشت: ۳۶درصد جمعیت جوان استان یک پتانسیل بالقوه ای است که باید از زوایای مختلف موارد آنها را پایش و پیگیری و جهت حصول نتیجه به کمیته های مختلف تصمیم گیری استان آورده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت خوب و موثر سازمان مردم نهاد جوانان استان در مقابله با ویروس کرونا ،خواستار تشکیل تیمهایی از سمن‌های دارای محور مشترک جهت تقویت برنامه‌ای مشترک شدند.

وی از گزارش اداره کل ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در خصوص ارائه وضعیت جوانان استان گفت: کار بسیار ارزنده ای صورت گرفته و این پرسمان که از تک تک جوانان بدست آمده ، اطلاعات خوب و نزدیک به واقعیت جامعه را بیان کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: باید حساسیت دستگاه های استان نسبت به مسائل پیرامون جوانان افزایش یابد و نقش موثری در کاهش مشکلات این قشر داشته باشند.

ناجی از دغدغه جوانان استان با ذکر اولویت آنها که شامل اشتغال ، مسکن و ازدواج عنوان نموده ، خواستار برنامه ریزی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان شد.

وی با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات جوانان دغدغه اصلی مسئولین است، گفت: شکوفایی استعداد‌ها و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان باید در اهم امورات باشدکه اشتغال یکی دیگر از عوامل اصلی و تاثیرگذار در زندگی و آینده جوانان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار