رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان مطرح نمود:
ريیس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از تشکیل اولین نشت هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن خبرداد.
کد خبر: ۸۴۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 03 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان، محمد نعمتی در اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان که با رعایت پروتکلهای بهداشتی مقابله با ویروس منحوس کرونا برگزار شد گفت : انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است و این تشکل بدون شک با عزمی راسخ با همکاری انجمن روزنامه‌نگاران در جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه با محوریت مدیران رسانه در هرمزگان تلاش خواهد کرد.

کارشکنی در روال قانونی تغییرات «انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات» موجب تضییع حقوق مدیران رسانه استان شده است/استاندار به موضوع ورود نمایند

وی وجود اعضای جوان و پر انرژی در کنار اعضای با تجربه در این دور از انجمن را از ویژگی‌های مهم آن خواند و تصریح کرد ارتقای کیفی خدمات، جذب اعضای جدید، ورود به مشکلات کارفامایی و حل و فصل آن، هموار نمودن مسیر فعالیت مطبوعاتی، دفاع از حقوق صنفی، امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارت‌های شغلی را از مهمترین محورهای فعالیت چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان خواند.

ريیس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه در این نشست بر رعایت اخلاق کاری، صیانت از حقوق اعضاء و پرهیز از حاشیه تأکید ویژه‌ای کرده و افزود: طی هفته جاری و پس از نهایی شدن تصمیمات هیئت مدیره در رابطه با شرایط عضویت در انجمن، پذیرش اعضای جدید آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تعویق افتادن فعالیتهای این انجمن به دلیل کارشکنی‌ها و موانع تصريح كرد: حضور حدود 35 رسانه استان اعم از محلی و سراسری در اين انجمن نشان از وحدت و همگرايی اصحاب رسانه داشته و همه تلاش خود را برای جذب همه مدیران رسانه‌ای استان در راستای خدمت رسانی به ایشان خواهیم داشت.

وی در ادامه اضافه کرد: اما متأسفانه تاکنون در انجام روال تغییرات قانونی اعضای هیئت مدیره کارشکنی‌هایی صورت گرفته که موجب راکد ماندن فعالیتهای این انجمن شده است، لذا از استاندار محترم درخواست داریم جهت جلوگیری از تضییع بیشتر حقوق کارفرمایان مطبوعات در استان هرچه سریعتر به موضوع ورود نمایند و به حاشیه ها پایان دهند.

نعمتی تأکید کرد: اين انجمن در تقابل با هيچ نهاد صنفی نيست و صرفاً جهت هم‌افزايی با ساير نهادهای موجود فعاليت خواهد كرد.

گفتنی است در چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان محمد نعمتی به عنوان رئيس هيأت مديره انجمن، کامبیز حسین پور به عنوان علی البدل هیئت مدیره، کاظم محمدیان مصمم به عنوان نائب رئيس، فروغ مسلم‌ زاده خزانه‌دار، یعقوب دبیری نژاد دبیر ، و زهرا شاکرمی به عنوان بازرس اصلی و فرزانه مسلم زاده بازرس علی البدل برای مدت 3 سال به کارفرمایان مطبوعات استان خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار