رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از تشدید محدودیت های تردد خودروهای سواری به جزایر قشم و کیش خبر داد، و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در استان به ویژه جزایر قشم و کیش، از ورود خودروهای شخصی به این جزایر از مبادی بندر پهل و چارک جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 03 March 2020

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ سعید ناجی در هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، اظهار کرد: همچنین کنترل و محدودیت ترددی به استان تشدید خواهد شد و از همه هموطنان درخواست می‌کنیم که از سفر های غیر ضروری به هرمزگان خودداری کنند.

وی اضافه کرد: از هم استانی های عزیز نیز می خواهیم با توجه به هشدارهای جدی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان سعی کنند به منظور حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از تردد غیر ضروری در سطح شهرها پرهیز کنند.

محدودیتهای ترددی به استان به ویژه جزایر قشم و کیش تشدید می شود

ناجی با اشاره به راه اندازی واحدهای تولید ماسک و لباس های بهداشتی مراکز درمانی، افزود: تولید ماسک و لباس های بهداشتی مراکز درمانی با پیگیری و تلاش های حوزه اقتصادی و بهداشتی استان مدیریت شده که بتوان با راه اندازی واحدهای تولیدی در استان در روزهای آینده، بخشی از مشکلات در این حوزه را رفع کنند.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تشکیل ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در شهرستان های استان نیز ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا فعال شده و فرمانداران موارد حوزه خود را از این ستاد پیگیری می کنند و به ستاد استانی گزارش می دهند. 

وی با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات استان، افزود: ادارات استان به منظور کاهش ارتباطات افراد و پیشگیری از شیوع بیشتر  کرونا ویروس با برنامه ریزی و هماهنگی ساعت کار خود را محدود کرده اند و حضور کارکنان با هماهنگی در بخش هایی که نیاز حضور فیزیکی کمتری دارند، کاهش خواهد یافت. 

ناجی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و اداراتی که خدمات رسانی مردم را عهده دارند، مانند گذشته موظف به انجام فعالیت های خود هستند.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به حضور نیروهای نظامی و انتظامی در کنار ستاد به منظور مدیریت بیماری کرونا، بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی استان اعلام آمادگی خود را به منظور استفاده از ظرفیت آنها در شرایط ضروری اعلام کرده اند. 

وی اظهار امیدواری کرد؛ با تمهیدات پیش بینی شده در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و جدی گرفتن هشدارهای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان توسط مردم و شهروندان بتوانیم با این بیماری مقابله کنیم و این شرایط را با کمترین هزینه پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار