حجت‌الاسلام موسی محبی گفت: در این زمینه چند هیات اعلا کرده‌اند که به جای قربانی گاو که همه ساله در برنامه داشتند امسال پول آن صرف تهیه بسته‌های بهداشتی و غذایی و توزیع بین نیازمندان کنند.
کد خبر: ۸۳۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 09 April 2020
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از ذبح گوسفند قربانی در هیئات مذهبی نهاوند به مناسبت نیمه‌شعبان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محبی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت منجی عالم بشریت از سوی هیات‌های مذهبی شهرستان نهاوند گوسفند قربانی ذبح و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این به همین مناسبت علاوه بر توزیع قربانی، نذورات مردمی به صورت بسته‌های غذایی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه در سطح شهرستان ویژه‌برنامه‌های نیمه‌شعبان از طریق فضای مجازی و مساجد برگزار می‌شود گفت: به مناسبت نیمه‌شعبان از سوی جمعی از مداحان برنامه مولودی‌خوانی به طور مستقیم از طریق اینستاگرام پخش می‌شود و علاوه بر آن بلندگو‌های مساجد شهرستان از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ به پخش مولودی می‌پردازند.

وی گفت: همچنین به منظور استقبال از این میلاد مبارک طی چند روز گذشته مساجد و خیابان‌ها توسط گروه‌های مردمی آذین‌بندی شده است.

محبی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا، رویکرد ما توزیع کمک بین نیازمندان و تقویت انفاق در سطح جامعه است افزود: شاهد کمک‌های خوب مردمی در این زمینه هستیم که طی چند روز گذشته با هماهنگی ستاد مردمی و گروه‌های جهادی بسته‌هایی در سطح شهر و روستا‌ها توزیع شده است.

وی گفت: در این زمینه چند هیات اعلا کرده‌اند که به جای قربانی گاو که همه ساله در برنامه داشتند امسال پول آن صرف تهیه بسته‌های بهداشتی و غذایی و توزیع بین نیازمندان کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار