بار اصلی مبارزه و مقابله با بیماری کرونا نه بر دوش پزشکان که بر دوش پرستاران و خدمه‌ی بیمارستانها میباشد و تلفات جامعه پزشکی بیشتر از سایر اقشار جامعه نبوده است. مثلاً تلفات کرونا در میان کارمندان بانک بیشتر از جامعه پزشکان بوده است، یکی از اقدامات بسیار زشت و زننده گردانندگان این کانال خبری بی‌احترامی و توهین به پلیس مهربان و خدّوم راهور ناجا به طور مکرر به دلیل اعمال قانون بوده است.
کد خبر: ۸۳۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 09 April 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ از زمان شیوع بیماری کرونا در ایران کانالی موسوم به "کانال خبری پزشکان" که معلوم نیست سرشان در آخور کدام کشور و گروهی قرار دارد به بهانه‌ی حمایت از کادر درمان در مبارزه با کرونا مرتباً به بی‌حرمتی و بی‌احترامی به سایر اقشار و گروه‌های خدّوم جامعه پرداخته و عملاً با این رویّه‌ای که در پیش گرفته نه تنها کمکی به جامعه‌ی پزشکی نمی‌کند بلکه چهره نخ نمای این جامعه‌یِ از خود راضی و همیشه زیرسوال را بیشتر از پیش مخدوش کرده است.

این کانال خبری که سیاست مدوّن و مشخصی ندارد با همه کس و همه چیز سر عِناد و جنگ داشته و به نظر می‌رسد که میخواهد در مقایسه‌ای نادرست ، جامعه پزشکی را به رزمندگان زمان دفاع مقدس تشبیه و به مخاطبان القاء کند که کلّ جامعه پزشکی پاک و منزه و بدور از عیب و ایراد بوده و در این راستا با گرفتن ماهی از آب گل آلود برای روزهای بعدِ این جامعه سرمایه‌گذاری کند.

کانال خبری پزشکان دوستِ پزشکان یا دشمن پزشکان؟

لذا با بزرگنماییِ بیش از اندازه و اغراق بسیار زیاد و ایجاد چهره‌ای مقدس از کل جامعه‌ی پزشکی شروع و به تخریب سایر اصناف و مشاغل پرداخته است.
همه ما به خوبی می‌دانیم که کمتر از یک درصد پزشکان درگیر بیماری کرونا هستند و سایر پزشکان خصوصاً متخصّصان و فوق تخصصهای رشته‌های مختلف و بالاخص گروه‌های جراحی از شروع بیماری در پناهگاه‌هایشان در زیر پتو پنهان و برای چپاول مردم بی نوا در آینده در حال تجدید قوا هستند.

بار اصلی مبارزه و مقابله با بیماری کرونا نه بر دوش پزشکان که بر دوش پرستاران و خدمه‌ی بیمارستانها میباشد و تلفات جامعه پزشکی بیشتر از سایر اقشار جامعه نبوده است.
مثلاً تلفات کرونا در میان کارمندان بانک بیشتر از جامعه پزشکان بوده است، یکی از اقدامات بسیار زشت و زننده گردانندگان این کانال خبری بی‌احترامی و توهین به پلیس مهربان و خدّوم راهور ناجا به طور مکرر به دلیل اعمال قانون بوده است.

در شرایط بحرانی موجود در جامعه گردانندگان این کانال خبری به جای تشویق جامعه پزشکی به قانونمداری و رعایت قانون سعی دارد این جامعه را تافته جدا بافته معرفی کرده و سر پیچی از قانون و نقض تردّد بین شهری و بین استانی را در جامعه نه چندان فهیم پزشکی توجیه کند.
مگر هر کس کارت نظام پزشکی داشت و یا کارمند شبکه بهداشت بود درگیر مبارزه با کروناست که می‌خواهد قرنطینه را رعایت نکند.

گرفتن عکس از پلیس مظلوم راهور ناجا که فقط به وظایف قانونی خود عمل کرده، نه بیشتر و گذاشتن عکسها در کانال خبری و آنها را عقده‌ای خطاب کردن و کاسبان کرونا خواندن نهایت رذالت و بی‌شرافتی است.
مگر ریالی از این جریمه‌ها به جیب پلیس راهور ناجا وارد می‌شود؟
و یا پلیس راهور ناجا غیر از اعمال قانون کاری کرده است؟
که حضرات به خود اجازه می‌دهند اینگونه به پلیسی که در طول ۳۶۵ روز سال به حفظ امنیت و تلاش در تمام زمینه ها از مبارزه با مواد مخدر گرفته تا امنیت داخلی کشور و جاده‌ها مشغول بوده بی احترامی نمایند.

در حالیکه به گزارش همین کانال خبری عالی‌ترین مقام پزشکی اسکاتلند و مسئول مبارزه با کرونا در این کشور به دلیل دو بار سرکشی از منزل مسکونی‌اش و نقض مقررات قرنطینه مجبور به عذرخواهی از مردم و استعفاء شده است چگونه این جوجه پزشکان انتظار دارند به بهانه‌ی کرونا بتوانند به همه کس و همه چیز بی‌احترامی کنند.

پلیس سالیانه چند هزار شهید برای حفظ امنیت مردم و کشور تقدیم می‌کند. لازم است گردانندگان این کانال خبری رَصد و مسئولین قضایی ، نظارت بر فعالان فضای مجازی عملکرد این گروه را تحت نظر داشته باشند تا به تشویش بیشتر اذهان عمومی و تخریب چهره‌ی جامعه ایران نپردازند.
گردانندگان این کانال خبری سعی در ایجاد تقدس در جامعه پزشکی داشته در حالیکه همه می‌دانیم چنین چیزی حقیقت ندارد، بزرگواران در دیزی بازه حیای شما کجا رفته!

 کانال خبری پزشکان دوستِ پزشکان یا دشمن پزشکان؟

انتهای پیام/*

برچسب ها: حسن عباسی ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار