انتشار خبر ضرب و شتم یک دانش‌آموز برای خبرنگار دردسرساز شد
پلیس فتا استان البرز با خبرنگار فوق تماس گرفته و او را برای روز شنبه جهت پاره‌ای از توضیحات احضار کرده است.
کد خبر: ۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 26 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی روزهای اخیر خبر تکان دهنده‌ای مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز نوجوان توسط خبرگزاری‌ها در استان البرز منتشر شد که بسیاری از خانواده‌ها را نگران کرد.
خبرگزاری ایسنا به قلم المیرا ایگیر گزارش این حادثه را منتشر کرده است.
امروز خبرنگار تابناک مطلع شد که پلیس فتا استان البرز با خبرنگار فوق تماس گرفته و او را برای روز شنبه جهت پاره‌ای از توضیحات احضار کرده است.
در گزارش این خبرنگار آمده بود " یکی از مدارس منطقه دو آموزش و پرورش کرج برای آرام‌کردن دانش‌آموزان کلاسش لبریز شد. وی برای این‌که بتواند جلوی صحبت کردن نیمای 12 ساله با هم کلاسیش را بگیرد جوری با دست به سرنیما می‌کوبد که صورتش به میز برخورد کرده و بینی او می‌شکند."
گفته می‌شود که یکی از مدیران میانی آموزش و پرورش از این خبرنگار شکایت کرده است.
در گزارش فوق درباره نحوه برخورد این مدیر با خبرنگار ایسنا آمده بود‌ " مسئول فوق در ادامه این سوال که چرا مسئولان پیگیر غیبت 10 روزه نیما از کلاس درس نبوده‌اند را بی‌پاسخ گذاشت و گوشی تلفن را بر روی خبرنگار قطع کرد."
این شکایت در حالی مطرح شد که پیش از این محمد تقی ایرانی فرماندار کرج اعلام کرده بود که هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی پیش از رایزنی با فرماندار حق شکایت از خبرنگاران را ندارند.
وی در اینباره گفته بود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات مختلف از جمله شورای اداری خواسته شده است تا همکاری و تعامل ویژه و گسترده‌ای با رسانه‌ها داشته باشند و این موضوع را در اولویت برنامه‌ کاری خود قرار دهند.
وی اعلام کرده بود: همچنین هرگونه شکایت دستگاه‌های اجرایی در سطح استان باید پیش از اقدام با اطلاع و هماهنگی استاندار و در شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار باشد. بنابراین هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان البرز حق شکایت از رسانه‌ها پیش از مذاکره با فرماندار را ندارند.
بر اساس این گزارش، شکایت این مدیر میانه آموزش و پرورش البرز در حالی مطرح شده که مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان البرز از آن خبر نداشته است.
از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پیگیر موضوع بوده و شخصا با خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این رابطه رایزنی و گفت‌وگو کرده است تا مدیر شاکی از شکایت خود صرف‌نظر کند.
حال این پرسش مطرح می‌شود که اگر خبر ضرب و شتم یک دانش‌آموز 10 ساله و در کلاس درس توسط خبرگزاری ایسنا منتشر نمی‌شد، از آثار و تبعات منفی این خبر تلخ کمتر می‌شد؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار