کد خبر: ۸۳۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵ 04 April 2020

ابراهیم سلمانی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای یزد اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کووید١٩ در استان، از ۲۰۱۲ نفر نمونه گیری انجام شده است که جواب آزمایش ۱۱۲۸ نفر مثبت گزارش شده است.

وی با اشاره به کاهش آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های‌ شهید صدوقی، میبد و اردکان در روز گذشته افزود: حدود ۵۰ تخت از تعداد تخت‌های اشغال شده توسط بیماران کروناویروس در بیمارستان‌های امام جعفر صادق(ع) میبد و ضیایی اردکان کاهش یافته و یک بخش (۳۰ تخت) از بخش‌های عفونی بیمارستان شهید صدوقی نیز غیر فعال شده است.

سلمانی تأکید کرد: هر چند کاهش موارد بستری را در چند روز اخیر شاهد بودیم، ولی تعداد بیماران بدحال به نسبت کل بیماران بستری افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در بیمارستان شهدای کارگر نیز ۷۰ درصد تخت‌های اختصاص داده شده به بیماران کرونایی (۳۶ تخت) توسط این بیماران اشغال شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰ تخت بخش‌ ای سی یو توسط بیماران کرونایی اشغال است خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش مراجعین بدحال به بیمارستان ها، در آینده به تعداد بیشتری از تخت ICU نیاز است و زنگ خطر جدی در استان به صدا درآمده است.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار