داروی تقلبی و بی کیفیّت FAVIPIRAVIR توسط وزیر دارو فروش و دوستانش تولید ، توزیع و با بخشنامه‌های متعدّد در مورد اثر بخشی مطلوب آن به تمام بیمارستانها برای استفاده از آن دستورالعمل صادر خواهد شد،
کد خبر: ۸۳۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 02 April 2020

«تابناک»، حسن عباسی؛ در دوران دبستان یکی از موضوعات تکراریِ زنگ انشاء موضوع «علم بهتر است یا ثروت» بود. ما که کودکانی بیش نبودیم برای گرفتن نمره و جلب رضایت معلّم خود همیشه می‌نوشتیم «البته بر همه واضح و مبرهن است که علم بهتر است از ثروت».

با گذشت زمان و بزرگترشدنمان فهمیدیم که علم نه همیشه و نه همه جا ، بلکه گاهی و در جاهای خاصی بهتر از ثروت است. پس باید در بعضی مواقع و در بعضی مکان‌ها علم در مقابل قدرت و ثروت سر تعظیم و کرنش فرود آورد.

هاشمیان راست می‌گوید یا نمکی و دوستانش

گالیله را بیاد بیاورید در کلیسا چه بر سرش آوردند ، و او را مجبور به عذرخواهی کردند. جناب دکتر هاشمیان عزیز ، همه‌ی ما و همه‌ی خوش‌نشینان وزارت بهداشت به خوبی می‌دانیم که شما کار بلد و کار درست هستید و بیشتر از هر کس دیگری در مورد درمان کرونا و تأثیر داروها و سیر بیماری می‌توانید نظر بدهید ولی فراموش نکنید در کجا و در زمانی واقع شده‌اید.

شما در کشوری زندگی می‌کنید که مافیای خودروسازی آن حاضر است بدترین محولات دنیا را به چندین برابر قیمت به‌ مردمش بفروشد و سالانه در حدود ۲۰ هزار نفر به دلیل بی کیفیت بودن خودروها و نا ایمن بودن آنها در جاده‌ها سلاخی می‌شوند ولی هیچکدام از مسئولان اجرائی در دولت و مجلس‌نشینان ما به دلایل مختلف که مهمترین آن کسب درآمد نامشروع از همین خودروهای بی‌کیفیت است، لام تا کام حرف نمی‌زنند و حاضرند به بهانه‌ی تولید خودرو در داخل مونتاژ خودروهای ۵۰ سال قبل کره و چین را به چند برابر قیمت به مردم بیندازند.

در زمینه‌ی تجهیزات پزشکی در طرح سلامت آقای روحانی محصولات بی‌کیفیت پس از «زد و بند» با برادران وزارتخانه در تمام بیمارستانهای دولتی به چند برابر قیمت توزیع و گروه زیادی از وزارت‌نشینان از این طریق مبالغ فراوانی به جیب زدند و باز هم کسی به فکر مردم و بیماران نبود.

زمانیکه طرح سلامت در دولت اول روحانی به بهره‌برداری رسید برای هر تخت بیمارستانی یک تابلوی «دریافت وجه را گزارش کنید» ساخته و بر بالای تخت بیمار تعبیه شد ، هزاران بنر با قیمت گزاف تولید و به توزیع قاشق ، چنگال ، دمپائی ، مسواک و خمیر دندان رایگان بین بیماران اقدام نمودند و از قِبَل این بازی گروهی در وزارتخانه میلیاردها تومان پول به جیب زدند و ضمن خدشه‌دار کردن چهره‌ی جامعه‌ پزشکی و اعتماد بین بیمار و پزشک در نهایت پای طرح سلامت کذائی در گِل ماند.

اخبار مرتبط:

 خشم پزشکان کشور علیه جهالت وزارتخانه: وزارت بهداشت دارویی که در درمان کرونا مؤثر است، تحویل نمی‌دهد!

 داروی favipiravir وارد شده به کشور

جنگ سواد با رانت وارد مرحله‌ی تازه‌ شد: وزارت بهداشت دکتر هاشمیان را به تشویش اذهان آحاد جامعه و پزشکان متعهد متهم کرد!

حال انتظار دارید برادران وزارت بهداشت و در رأس آنها وزیر داروفروش ، مشاوران و معاونانش برای کمک به مردم و بیماران از فرصت حاصل شده به واسطه‌ی شیوع کرونا برای قاچاق ماسک ، ژل و دارو دست بردارند.
زِهی خیال باطل..
پای میلیاردها تومان پول در میان است..
عدم اطلاع‌رسانی دقیق از زمان شروع بیماری در چین
عدم قرنطینه کردن شهرهای درگیر و
برگذاری انتخابات مجلس و ... همه در راستای شیوع بیماری و کسب درآمدهای فوق نجومی از این طریق برای گروهی در دولت ، وزارت بهداشت و پوشاندن ضعف‌های دولت حسن خان فریدون بوده است.

حال می‌خواهید خدایان «زر و زور» در وزارت بهداشت از دکان تازه تأسیس کرونا دست بردارند و به دلایل علمی و اخلاقی از کسب درآمد از این دکان چشم پوشی کنند، حاشا و کلّا که چنین نخواهد شد.

داروی تقلبی و بی کیفیّت FAVIPIRAVIR توسط وزیر دارو فروش و دوستانش تولید ، توزیع و با بخشنامه‌های متعدّد در مورد اثر بخشی مطلوب آن به تمام بیمارستانها برای استفاده از آن دستورالعمل صادر خواهد شد، تا از این طریق پول زیادی به جیب بزنند.
دکتر هاشمیان عزیز مشکل شما این است که با جماعت کاسب کار و تاجر مآب درگیر شده‌اید، شما جان بیمار برایتان مهم است و نمکی و دوستانش درآمد و مقام...

با این جماعت درگیر شوید ، مثل گالیله مجبور به عذرخواهی خواهی شد و یا با کتابهایتان آنقدر بر سرتان خواهند کوبید تا نابینا شوید انتخاب با خودتان است. شما درست می‌گوئید ولی علم همیشه بهتر از ثروت نیست به دور و برتان خوب نگاه کنید.

ببینید تاجران دارو در وزارت بهداشت بر کل سیستم دانشگاهی و علمی ما حکومت می‌کنند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار